صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی اعلام کرد؛

پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد بجنورد از مهر ۱۴۰۲

غلامرضا کاظمی اعلام کرد: از ترم مهر سال آینده پذیرای دانشجویان رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد خواهیم بود.
کد خبر : 836343

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، ۹ نفر از کارکنان و استادان هیئت علمی بازنشسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با همت والای کارکنان و اعضای هیئت علمی توانسته در یک سال گذشته در جذب دانشجو بسیار موفق عمل کند، به طوری که تعداد دانشجویان استان از ۷ هزار نفر به ۱۱ هزار دانشجو رسیده که این امر در سایه تلاش و همدلی تمامی اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان محقق شده است.

غلامرضا کاظمی افزود: بازهم باید دوشادوش هم و با همفکری و همدلی برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در استان گام‌های استوار برداریم.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های نمایندگان مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی موافقت اصولی راه‌اندازی رشته پزشکی گرفته شده و سایر اقدامات این رشته در حال پیگیری است، امیدواریم با مساعدت و همکاری مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خیّرین استان در ترم مهرماه سال آینده پذیرای دانشجویان رشته پزشکی باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در ادامه توضیح داد: یکی دیگر از اقدامات مهم پیگیری رشته دامپزشکی، گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد است که با نگاه آمایش‌محور، توسعه این رشته‌ها در دست پیگیری است.

کاظمی درباره پذیرش دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت:۷۰ دانشجوی غیرایرانی برای این دانشگاه ثبت شده که این امر مهم نویدبخش توسعه و پیشرفت دانشگاه است.

به گزارش آنا، در این مراسم از ۹ کارمند و اعضای هیئت علمی که در سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند و همچنین از فعالان فرهنگی، برگزیدگان مسابقات شفاهی قرآن و عترت با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر