صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۲ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
توسط ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

سومین دوره اعتباربخشی رشته پزشکی عمومی دانشگاه آزاد شاهرود انجام شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از حضور ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای انجام سومین دوره اعتباربخشی رشته پزشکی عمومی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 835543

بهروز یحیایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در شاهرود اعلام کرد: مرحله سوم ارزیابی بیرونی اعتباربخشی برنامه پزشکی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود توسط اعضای تیم ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی استاندارد‌های ملی دوره پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این ارزیابی دو روزه با برگزاری مراسم افتتاحیه در محل دانشکده علوم پزشکی، 9 نفر از اعضای تیم بازرسی با مسئولان کمیته‌ها به بررسی مستندات پرداختند. روز نخست بعد از افتتاحیه و بررسی حیطه‌های مختلف اعتباربخشی جلسه جداگانه با دانشجویان و اعضای هیئت علمی برگزار شد و در روز دوم نیز ارزیابان به بازدید از عرصه‌های بالینی بیمارستان، آزمایشگاه‌ها و تمامی امکانات آموزشی، پژوهشی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی و مرکز مهارت‌های بالینی پرداختند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود یادآور شد: در ادامه روند اعتباربخشی برنامه دوره پزشکی عمومی در دانشکده علوم پزشکی، دیدار با اعضای هیئت علمی علوم پزشکی و دانشجویان در جلسات جداگانه انجام و ارزیابان از دیدگاه‌های استادان و دانشجویان مطلع شدند و به این ترتیب طبق اهداف مشخص در جلسات مذکور به مشورت و رایزنی برای ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی، درمانی و رفاهی دانشکده پرداخته شد.

یحیایی در ادامه توضیح داد: همه‌ساله تعدادی از ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای برنامه‌های سیاست‌گذاری شده وزارت بهداشت از مجموعه دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بازدید می‌کنند تا تمامی فعالیت‌ها براساس تأییدات اعتبارسنجی ادامه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر