صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با معرفی استعدادهای برتر شبیه‌خوانی؛

سومین مسابقه سراسری عصر تعزیه در پردیس تئاتر تهران

پردیس تئاتر تهران برای سومین سال متوالی میزبان تعزیه خوانان سراسر کشور می‌شود.
کد خبر : 831457

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، امین اشرفی مدیر خانه نمایش و رییس پردیس تئاتر تهران، با اعلام این خبر افزود، از روز بیست و سوم بهمن ماه به مدت یک هفته سومین دوره مسابقات سراسری عصر تعزیه در مجموعه پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد.

اشرفی افزود: پس از برگزاری موفق دو دوره مسابقات سراسری عصر تعزیه، با بهره گیری از تجارب قبلی و اتخاذ رویکردی متفاوت، سومین دوره این مسابقات در مجموعه پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

وی در ادامه هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد علاقه و انگیزه در تعزیه‌خوانان جوان، کشف استعداد‌های برتر و معرفی آنان به جامعه تعزیه عنوان و بر جایگاه ویژه تعزیه در برنامه‌های آتی این مجموعه تاکید کرد.

این مدیر فرهنگی ادامه داد: در فراخوان سومین دوره این مسابقات ۱۱۷۰ نفر داوطلب شرکت و از بین آن‌ها ۱۲۱ نفر انتخاب شدند و در این مرحله در رشته‌های امام خوانی، شهادت‌خوانی، زنانه‌خوانی، جوان‌خوانی، طفل‌خوانی، متفرقه موافق، سرپا‌خوانی، تخت‌خوانی، متفرقه‌مخالف، ترومپت، طبل ریز، جامه‌داری و نسخه‌نویسی به رقابت خواهند پرداخت.

رییس پردیس تئاتر تهران حاج محمد رضایی، ابوالفضل کباییان، حاج حسین خاتمی، عباس صالحی و رامین اشرفی به عنوان داور و حاج مرتضی صفاریان را به عنوان معین البکاء این برنامه معرفی کرد.

سومین دوره مسابقه سراسری عصر تعزیه با مشارکت مجمع تعزیه آل طاها و با همکاری کانون تعزیه منهاج و ناحیه مقاومت بسیج  مالک اشتر در پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر