صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۲ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
صدای وزیر ورزش هم درآمد

به جز رسانه‌ها هیچ کس منتظر انتخاب جانشین کی روش نیست/ انتخاب سرمربی تیم ملی شاید در سال ۱۴۰۲!

تاخیر در انتخاب سرمربی تیم ملی کم کم صدای وزیر ورزش را هم در آورده و او از سوالات متعدد خبرنگاران ورزشی در مورد انتخاب جانشین کی روش کلافه شده است.
کد خبر : 831341

مرتضی رحمانی- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،به نظر می رسد فدراسیون فوتبال قصد دارد با دقت و مطالعه کافی سرمربی تیم ملی را انتخاب کند ولی مسئله اینجا است که هنوز هیچ کس نمی داند سئول نشینان مربی ایرانی می‌خواهند یا مربی خارجی آن هم با وجودی که تاج چند شب پیش در تلویزیون اعلام کرد احتمالا مربی ایرانی مد نظر فدراسیون خواهد بود.

تجربه جام جهانی که البته تجربه چندان موفقی هم نبود، فدراسیون فوتبال را متقاعد کرده که خیلی برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله نکند. با توجه به اینکه در فوتبال ایران بسیاری از کارها در دقیقه ۹۰ انجام می‌شود، باید گفت ما همچنان زمان زیادی تا جام ملت های آسیا فرصت داریم و حتی اگر تا عید نوروز هم سرمربی جدید تیم ملی تعیین نشود خیلی جای تعجب ندارد.

در هفته های گذشته فقط رسانه‌های ورزشی پیگیر انتخاب سرمربی تیم ملی بوده اند و به نظر می رسد این انتخاب حتی برای اهالی فوتبال هم چندان اهمیت ندارد. به قول معروف تب تیم ملی فروکش کرده و هواداران فوتبال بیشتر درگیر رقابت‌های لیگ برتر هستند. از طرفی فدراسیون فوتبال می‌خواهد شرایط گزینه هایی که البته خیلی مشخص نیست چه کسانی هستند را بررسی کند و پس از آن تصمیم نهایی خود را بگیرد.

قرار است ۲۳ بهمن ماه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خارج از تهران برگزار شود اما قرار است در این نشست فقط در مورد سرمربی تیم ملی بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.(صورت جلسه اتی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال) در واقع در این نشست هم خبری از انتخاب سرمربی نیست. فدراسیون عجله زیادی برای انتخاب سرمربی ندارد و همان طور که اشاره شد اهالی فوتبال هم فعلاً با رقابت های لیگ برتر و جام حذفی سرگرم هستند. شاید به همین دلیل انتخاب سرمربی تیم ملی به سال آینده موکول شود که البته در آن صورت ما فیفادی فروردین ماه را از دست خواهیم داد.

شاید همین مساله باعث شده تا روز گذشته حمید سجادی خطاب به خبرنگاران بگوید کمی صبور باشید تا سرمربی تیم ملی انتخاب شود اما ظاهرا او هم از پیگیری خبرنگاران ورزشی کلافه شده و از آنها خواسته صبر کنند تا سرمربی تیم ملی به زودی انتخاب و معرفی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر