صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۲ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
شریفی مطرح کرد؛

طبقه‌بندی هوشمندانه بازیکنان، شاخصه پیمایش ۱۴۰۰ مصرف بازی‌های رایانه‌ای

معاون پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: در پیمایش ۱۴۰۰ مصرف بازی‌های رایانه‌ای به موضوع طبقه‌بندی بازیکنان به صورت هوشمندانه توجه ویژه‌ای شده است.
کد خبر : 830181

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، فرزانه شریفی در نشست خبری رونمایی از جدیدترین پیمایش بازی‌های رایانه‌ای که پیش از ظهر امروز در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: این گزارش هر دو سال یکبار از اکوسیستم مصرف بازی‌های رایانه‌ای تهیه می‌شود. این گزارش به روش پیمایش جاری تهیه می‌شود و جدیدترین گزارش مربوط به سال ۱۴۰۰ است.

وی افزود: در این گزارش از ۳۰ هزار نفر پرسش شده است و از این تعداد ۳ هزار و ۸۰ خانواده به پرسش‌ها پاسخ دادند. سطح پوشش این پرسشنامه از کلان شهرها تا روستا‌ها است. این گزارش نوآوری‌های قابل توجهی داشته و آمار دقیق‌تری در این گزارش بیان شده است.

معاون پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بیان کرد: تمام آمار منتشر شده در پیمایش ۱۴۰۰ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای زیر نظر اساتید متخصص تهیه شده است. در این گزارش طبقه‌بندی بازیکنان به صورت کاملا هوشمند انجام شده است. در این پیمایش در خصوص کاراکترهای محبوب ایرانی نیز پرسش‌هایی مطرح شده است. گروه خردسالان گروه جدیدی است که به عنوان مصرف کنندگان بازی‌های رایانه‌ای در پیمایش ۱۴۰۰ بیان شده است.

انتهای پیام/۴۱۴۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر