صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پس از ۵۰ سال تجربه؛

ایرانداک گواهی استاندارد بین‌المللی برای خدمات آموزشی را دریافت کرد

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران موفق به دریافت استاندارد ISO ۲۱۰۰۱: ۲۰۱۸ از LiberoAssurance برای خدمات آموزشی شد.
کد خبر : 824707

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، ایرانداک با بیش از پنج دهه سرمایه پژوهشی و نزدیک به چهار دهه تجربه آموزشی استاندارد ISO ۲۱۰۰۱: ۲۰۱۸ از LiberoAssurance با شماره IR ۲۷۱۱۴۷۱۰۲۲۲۱۱ را دریافت کرده است.

این استاندارد، الزام‌ها در نظام مدیریت سازمان‌هایی را مشخص می‌کند که باید توانایی خود را برای حمایت و پشتیبانی از فراگیری دانش و توسعه مهارت‌ها از طریق آموزش، یادگیری یا پژوهش نشان دهند؛ و هدف‌شان را افزایش رضایت دانش‌پذیران و سایر ذینفعان و کارکنان در چارچوب استفاده مؤثر از نظام مدیریت سازمان آموزشی خود قرار دهند که شامل فرایند‌هایی برای بهبود این نظام آموزشی و اطمینان از انطباق با نیاز‌های فراگیران و دیگر ذینفعان است.

گفتنی است پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، مأموریت اصلی خود را با هدف افزایش رضایت‌مندی ذینفعان خود از جمله دانش‌پذیران، از طریق بهبود رویه­‌های اجرایی و تمرکز بر اجرای صحیح و اثربخش این فرایند‌ها محقق می‌کند. از این رو، ایرانداک اقدام به استقرار، حفظ و ارتقای نظام مدیریت سازمان‌های آموزشی در چارچوب الزام‌های استاندارد بین‌المللی ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ کرده است و با رعایت ملزومات قانونی و مقررات مرتبط با حوزه فعالیت خود شامل تحویل محصولات و خدمات آموزشی، سیاست‌های اصلی خود را به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

۱- توسعه فرایند آموزشی با هدف ارتقای مهارت‌ها، قابلیت‌ها، دانش و نگرش نیروی انسانی در حوزه علوم و فناوری اطلاعات در ایران و ایرانداک.

۲- ارتقای سطح رضایت‌مندی ذینفعان به ویژه دانش‌پذیران از طریق پرداختن به نیاز‌ها و انتظارات ایشان و به‌روزرسانی مداوم و مستمر شیوه‌های آموزش و تدریس.

۳- پاسخ‌گویی سریع و شفاف به نیاز دانش‌پذیران از طریق پیگیری درخواست‌­های آنان و تلاش در جهت ارائه خدمات به موقع.

۴- تشکیل اتاق فکر با هدف توسعه فعالیت‌های تبلیغات برخط از طریق بازاریابی دیجیتال.

۵- ایجاد و راه‌اندازی سازوکار سنجش عملکرد پرسنل برای ارتقای شایستگی، افزایش بهره‌وری منابع انسانی و افزایش سطح انگیزه آنان.

۶- توسعه فرایند آموزش با تمرکز بر آموزش حین کار و مدیریت منابع انسانی در ایرانداک.

۷- رعایت متعهدانه مسئولیت­‌های اجتماعی خود در راستای توسعه پایدار، انتظارات ذینفعان و رعایت قوانین.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایرانداک
ارسال نظر