صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۴ - ۱۲ دی ۱۴۰۱
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری:

حق رای کسانی که در هر سه حوزه واجد شرایط هستند، محفوظ است

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در خصوص شرایط رای دهندگان در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان توضیحاتی داد.
کد خبر : 823568

به گزارش خبرگزاری آنا، حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در خصوص شرایط رای دهندگان در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان اظهار داشت: افرادی که همزمان در دو یا سه بخش فعال هستند و مدارک مرتبط را دارند، در صورت احراز شرایط می‌توانند از حق رای خود استفاده کنند و در کمیسیون‌های مختلف به افراد مورد نظر خود رای دهند.

 مقامی افزود: اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده برای عضویت در کمیسیون‌ها و همچنین تاریخ انتخابات حداکثر تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

وی در توضیح این موضوع گفت: تعیین و اعلام تاریخ برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها منوط به معرفی تمامی افرادی است که در دو یا سه بخش (ورزشکار، مربیگیری و داوری) به طور همزمان فعالیت دارند. به این منظور مهلت دو روزه برای هیات‌ها تعیین شده است.

سرپرست دبیری فدراسیون درباره تاریخ ۱۸ بهمن برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون نیز تصریح کرد: برگزاری مجمع در تاریخ فوق نه فقط منوط به موافقت وزارت است بلکه در صورتی نهایی خواهد شد که فرایند تایید صلاحیت نامزد‌های ثبت نام شده، در زمان مقرر و قانونی انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین مقامی
ارسال نظر