صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همرزم حاج قاسم مطرح کرد؛

«شهید سلیمانی» الگوی اقتصاد مقاومتی در جبهه‌های جنگ بود

سردار سرتیپ ابوالقاسم علی‌نژاد از همرزمان سردار شهید سلیمانی درباره ویژگی‌های اخلاقی حاج قاسم و خاطراتش گفت.
کد خبر : 822978

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ ابوالقاسم علی‌نژاد از همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی از ویژگی‌های اخلاقی ایشان و فعالیت‌هایشان در ایران و سوریه گفت.

براساس این گزارش، سردار علی‌نژاد عنوان کرد: حاج قاسم مردی با تمام ابعاد جامع بود، حس نوع دوستی و وطن دوستی ایشان فراتر از تصور بود، او هم مردم ایران را متعلق به خودش می‌دانست و از اینکه سرباز و فدایی مردم ایران زمین باشد، از هیچ چیز دریغ نداشت به همین خاطر همه زندگی را وقف مظلومین کرد.

وی در ادامه توضیح داد: براساس راهبردی که در خط رهبری دنبال می‌کرد، ناراحتی مردم ناراحتی خودش و خوشحالی مردم خوشحالی او بود. حتی خاطرم است در زمانی که در یک حمله پیروز شدند، غنایم داعش به دستشان افتاد و از یک کارگاه چرخ‌های خیاطی دریافت شد، ایشان همه را به حلب منتقل کرد، تا هم شغلی برای مردم باشد و هم لباس رزمندگان دوخته شود و به درستی این همان معنای واقعی اقتصاد مقاومتی است.

وی با تأکید براینکه حاج قاسم نه تنها بهترین فرمانده بلکه بهترین سناریو نویس نقش برآب کردن نقشه‌های دشمنان بود، گفت: او ایران را قوی و مقتدر کرد و در عین حال سیاستمداری برجسته بود. من چهار سال وابسته نظامی ایشان در سوریه بودم، روس‌ها احترام زیادی برای او قائل بودند و برخی فرماندهانشان می‌گفتند که در طول عمرشان انسانی به وارستگی او ندیده‌اند، حتی تلاش فراوان داشتند که از او ملاقات بگیرند.

وی در پایان حرف دلی به حاج قاسم زد و تصریح کرد: حرف دل من حرف حاج قاسم است که وقتی دوستانشان شهید می‌شدند، می‌گفتند من از قافله جا ماندم و از خانواده شهدا می‌خواستند برای شهادتشان دعا کنند. من هم در فراغ حاج قاسم می‌گویم که برایم دعا کند به شهدا و ایشان بپیوندم.

انتهای پیام/

ارسال نظر