صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
میلاد عرفان‌پور در گفت‌وگو با آنا تشریح کرد؛

باشگاه «موسیقانو» ویژه هنرمندان در حوزه هنری راه اندازی شد

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: باشگاه «موسیقانو» در سه بخش خوانندگان، آهنگسازان و ترانه سرایان به تازگی راه اندازی شده و عضو گیری می‌کند.
کد خبر : 820593

«میلاد عرفان پور» مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری آنا درباره فعالیت‌های در دست انجام این مرکز اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های اخیر ما راه اندازی رسمی باشگاه «موسیقانو» ابتکاری از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری برای مرتبط کردن بخشی از هنرمندان جوان موسیقی با فرآیند تولیدی ـ آموزشی است.

** ۳ بخش باشگاه موسیقانو

وی در ادامه افزود: ذیل این باشگاه، سه باشگاه خوانندگان، آهنگسازان و ترانه سرایان ـ تصنیف سازان فعال شدند. براساس فرآیند تولیدی ـ آموزشی حاکم بر این باشگاه‌ها اعضا امکان مشارکت در تولیدات موسیقی را پیدا می‌کنند و از سوی دیگر می‌توانند از برنامه‌های آموزشی و ویژه برای ارتقای دانش، مهارت و شناخت خود استفاده کنند.

عرفان پور با اشاره به اینکه هر باشگاه یک هیئت علمی دارد که یکی از اعضای این هیئت علمی دبیر علمی باشگاه است و با اعضا مرتبط می‌شود، گفت: اعضای این باشگاه‌ها از کل کشور در دو سطح هنرمندان با تجربه و پیشکسوت و دوم هنرمندان جوان و با دانش و مستعد هستند.

مدیرمرکز موسیقی حوزه هنری با تأکید بر اینکه افتتاحیه این باشگاه‌ها اخیرا صورت گرفته است، گفت: در باشگاه آهنگسازان تاکنون بیست عضو داریم که در آینده قطعا تغییر می‌کنند، در باشگاه خوانندگان نزدیک به سی و پنج عضو و در باشگاه ترانه سرایان هم نزدیک به سی و پنج عضو ثبت نام کرده و پذیرفته شده‌اند.

وی در پاسخ به بازخورد راه اندازی این باشگاه‌ها گفت:‌ قطعا تولیدات این باشگاه‌ها برای جوانانی که خود را در فضای حرفه‌ای آفرینش می‌خواهند ببینند، انگیزه بخش خواهد بود و هم اینکه آموزش‌هایی که اینجا انجام می‌شود قطعا در هنرستان، دانشگاه یا با هر مرکز دیگری قابل مقایسه نیست.

** امتیازات اعضای باشگاه‌های موسیقانو

عرفان‌پور در پاسخ به این سوال که اعضای این باشگاه‌ها چه امتیازاتی خواهند داشت، توضیح داد: نخست اینکه فرصت ایفای نقش در یک تولید حرفه‌ای موسیقی به عنوان ترانه سرا، آهنگساز یا خواننده برای اعضا فراهم می‌شود. دوم اعضا می‌توانند برای فعالیت‌هایشان حق الزحمه دریافت کنند و وارد چرخه اقتصادی شوند. سوم اگر اعضا ایده یا طرح خوبی داشته باشند می‌توانند با اشتراک گذاشتن با اعضای هیئت علمی، تولیداتشان را منتشر و تهیه کنند و در نهایتاز آموزش رایگان در کنار اساتید مجرب رشته خود می‌توانند بهره‌مند شوند.

عرفان پور در ادامه یادآور شد: افرادی که تمایل به عضویت در این باشگاه‌ها را دارند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با مرکز موسیقی حوزه هنری برای دریافت شرایط عضویت مرتبط شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر