صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۳ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱
سرپرست دانشگاه آزاد ابهر عنوان کرد؛

پرداخت ۱۵ میلیارد ریال وام به دانشجویان ابهری

سیاوش طاهری گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ حدود ۱۵ میلیارد ریال وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر پرداخت شد.
کد خبر : 819739

سیاوش طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در ابهر با تشریح چگونگی ارائه وام دانشجویی در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، ۱۴ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال وام به دانشجویان متقاضی وام دانشجویی پرداخت شد.

وی افزود: این مبلغ وام به ۴۰۰ نفر از دانشجویان در قالب وام شهریه میان‌مدت و بلندمدت، وام ازدواج و معرفی به بانک‌های طرف قرارداد پرداخت شده است. از این تعداد ۱۴۰ مورد وام بلندمدت وزارت علوم بوده که از طریق صندوق رفاه دانشجویی پرداخت شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر اضافه کرد: نزدیک به ۱۶۰ نفر نیز برابر تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با بانک‌های رسالت، مهر ایران و بانک ملی وام دانشجویی پرداخت شده و روند پرداخت این وام برای نیم سال نخست ۱۴۰۱-۱۴۰۲ آغاز شده و با تشکیل پرونده از مهر امسال با معرفی دانشجویان در مقاطع مختلف به این سه بانک، وام با درصد ۲، ۴.۵ و ۱۰ درصد به دانشجویان و با اقساط ۳۶ تا ۶۰ ماهه پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر