صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۶ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جانشین بسیج اساتید اصفهان تأکید کرد؛

لزوم عمق‌‌بخشی به آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی جوانان

سعید مسینه گفت: استادان بسیجی با تولید محتوای جذاب و روایتگری دستاورد‌های کشور به روش‌های مختلف آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی جوانان را عمق ببخشند.
کد خبر : 817372

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زواره،  سعید مسینه جانشین بسیج اساتید استان اصفهان در جلسه تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره با اشاره به ضرورت جهاد تبیین اظهار کرد: استادان بسیجی با تولید محتوای جذاب، روایتگری دستاورد‌های کشور به روش‌های مختلف، بیان نقاط ضعف و تحلیل درست مسائل اساسی کشور و تعامل با گروه‌های مختلف، آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی جوانان را عمق ببخشند.

وی با تأکید بر اهمیت شناخت نقش‌آفرینی بسیج در جامعه عنوان کرد: بسیج در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارکرد‌های متعددی را در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی داشته و اکنون هم باید با داشتن کارکرد‌های متناسب با نیاز‌های جامعه به حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بپردازد و نقش منحصربه‌فرد خود را داشته باشد.

جانشین بسیج اساتید استان اصفهان گفت: بسیجی واقعی در برابر مشکلات از صبر و تحمل زیادی برخوردار بوده و منافع نظام و انقلاب را بر منافع شخصی خود ترجیح می‌دهد. فرمان‌برداری عاشقانه از منویات رهبری و احساس خدمتگزاری به اسلام و مردم در بسیجی وجود دارد.

به گزارش آنا، در این جلسه با قدردانی از خدمات مصطفی صادقی، جواد طباطباییان به‌عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر