صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۴ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد تهران تأکید کرد؛

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در فضای ملتهب روانی جامعه

حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی عنوان کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای سعی در ملتهب کردن جو روانی جامعه دارد؛بنابراین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.
کد خبر : 816994

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از رودهن، حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی در کارگاه «جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد: مقام معظم رهبری بنا به ضروریات و اقتضای زمان بر جهاد تبیین تاکید فراوانی دارند و دانشگاه در سنگر اول این جهاد است.

وی افزود: جهاد دو ویژگی اصلی دارد که عبارتند از جهد و تلاش بی‌وقفه و دوم مقابله با دشمن، اغتشاشات اخیر کشور نیازمند روشنگری است و ابهاماتی که دشمن با دسیسه طرح می‌کند باید برملا شود؛ چراکه دشمن در پی تحریف و شبهه‌افکنی در جامعه است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: خداوند متعال هم در قرآن می فرماید که ما پیامبران خود را برای تبیین و روشنگری فرستاده‌ایم و دشمن با رخنه در مسائل فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ابزار رسانه‌ای سعی در ملتهب کردن جو روانی جامعه دارد؛ بنابراین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

جلیلی افزود: جایگاه ما در مقایسه با سال ۱۳۵۷ ارتقای زیادی پیدا کرده و عدم بیان دستاوردها خساراتی را به بار آورده است.

وی عنوان کرد: دایره تبیین، گسترده است و موضوعات متنوعی شامل فرهنگی، علمی، اجتماعی، نظامی و ... را شامل می‌شود؛ اما جهادی که حضرت آقا به‌طور قطعی و فوری بر آن تأکید دارند شامل دستاوردهای انقلاب اسلامی، واقعیت رژیم پهلوی و بیان مشکلات با نگاه امیدوارانه به آینده کشور است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اضافه کرد: ظرفیت استادان ویژه‌ است و دولت باید از نظر استادان دانشگاه بیشتر استفاده کند.

جلیلی با اشاره به جهش رشد علمی کشور نسبت به دنیا گفت: ابرقدرت‌ها با ظهور یک قدرت جدید که مبنای حکومت آن دینی است مشکل دارند و ترس از این دارند که سایر کشورهای دنیا با الگوبرداری از انقلاب اسلامی مستقل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر