صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۱ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱
جبلی در گفتگو با آنا تشریح کرد؛

جزئیاتی از برنامه‌های رسانه ملی برای جام‌جهانی/ مستند‌های جدید برای آشنایی با کشور‌های حاضر در قطر

رئیس سازمان صداوسیما جزئیاتی از برنامه‌های رسانه ملی برای مخاطبان در آستانه جام‌‎جهانی را تشریح کرد.
کد خبر : 815577

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با اشاره به برنامه‌های رسانه ملی در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: برنامه‌های خیلی مفصل و متنوعی را علاوه بر شبکه‌های تخصصی ورزشی که شبکه‌های سه و ورزش هستند، مختص جام‌جهانی قطر در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: حتی شبکه‌های نسبتاً فرعی که کمتر به موضوع جام‌جهانی نیز می‌پرداختند، در این دوره برنامه‌های خوبی طراحی کردند و این برنامه‌ها علاوه بر شبکه اصلی است.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به قالب برنامه‌های رسانه ملی برای جام‌جهانی قطر، گفت: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف نظیر مستند، گفتگومحور و طوری طراحی شده که مخاطب را جذب کند، همچنین این برنامه‌ها در قالب میان‌برنامه و قالب‌های دیگری نیز تهیه و به تدریج پخش آن آغاز شده است.

جبلی با تأکید بر اینکه شبکه سوم سیما، شبکه اصلی و متولی پوشش جام‌جهانی قطر است، افزود: پیش از آغاز رقابت‌های جام‌جهانی شورای ورزش سازمان هماهنگی‌هایی را با شبکه‌های مختلف انجام داده که این برنامه‌ها را نیز اعلام و اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

وی به اقدام جدید رسانه ملی برای تنوع در کیفیت پخش رقابت‌های جام‌جهانی قطر اشاره و تصریح کرد: برای اولین بار از نظام  ۴K برای پخش تلویزیونی مسابقات جام‌جهانی استفاده خواهیم کرد، به طوری که هم در تهران و هم برخی شهرستان‌ها که امکان دریافت این سیستم پخش را دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: در کنار سایر ویژه‌برنامه‌های رسانه ملی برای جام‌جهانی قطر، مستند‌های تلویزیونی نیز متناسب با کشور‌های شرکت‌کننده در جام‌جهانی تهیه شده که دید بازتر، کامل و جامع‌تری را به مخاطب درباره تاریخ و فرهنگ آن کشور ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر