صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱
معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت واحد‌های بین‌الملل برای گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان

جلال درخشه با توجه به ظرفیت‌ بالای واحد‌های دانشگاهی بین‌الملل بر استفاده از ظرفیت این دانشگاه‌ها به منظور گسترش و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.
کد خبر : 815364

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ماکو، جلال درخشه معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو اظهار کرد: مدرسه عالی مهارت به غیر از ماکو باید در سایر شهر‌های منطقه گسترش یابد. برخی رشته‌های کارشناسی ارشد واحد ماکو حذف شده است؛ اما امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت، این رشته‌ها مجدد بازگردند.

وی تلاش‌ مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو برای رسیدن به اهداف بلند دانشگاه آزاد اسلامی را مجاهدت خاموش دانست و با قدردانی از آنان برای حفظ و حراست از کیان، هویت و دستاورد‌های دانشگاه افزود: برای رفع مشکل واحد‌های بین‌الملل باید قبل از هر چیزی عنوان بین‌الملل واحد‌ها را از بی‌مسما، بامسما کنیم تا از لحاظ علمی و مادی به نفع دانشگاه باشد.

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای واحد‌های بین‌الملل، می‌توان از ظرفیت این واحد‌ها برای گسترش و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کرد.

درخشه با انتقاد از برخی تفاهم‌نامه‌های منعقدشده بدون اجرا ابراز امیدواری کرد که تفاهم‌نامه‌ها به مرحله عملی برسند و حالت صوری نداشته باشد.

وی عنوان کرد: مناطق آزاد از ظرفیت‌های قانونی خوبی برخودارند که از آنها استفاده نشده حتی خود مناطق آزاد از ظرفیت‌های خود استفاده نکرده‌اند.

به گزارش آنا، جلال درخشه و هیئت همراه با احترام به مقام بلند سه تن از شهدای دفن شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو از امکانات و آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی هم بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر