صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۴ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دکتر دهقانی فیروزآبادی:

جهاددانشگاهی در مسیر تبدیل به زیست بوم نوآوری نخبگان ایرانی قرار دارد

رییس جهاددانشگاهی در مراسم افتتاح نمایشگاه «گزیده‌ای از دستاورد‌های شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی» بیان کرد: این نهاد در حال حاضر در مسیر نوآوری قرار دارد تا تبدیل به زیست بوم نوآوری برای نخبگان ایرانی شود.
کد خبر : 803892

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نمایشگاه گزیده‌ای از دستاورد‌های شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاددانشگاهی و دکتر رحیم ممبینی معاون کل و جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونان و مدیران ارشد این سازمان افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه دکتر دهقانی فیروزآبادی با اشاره به این که جهاددانشگاهی افتخاری برای کشور و مورد توجه رهبر معظم انقلاب به شکل ویژه بوده است، گفت: این نهاد در حال حاضر نیز در مسیر نوآوری قرار دارد تا تبدیل به زیست بوم نوآوری برای نخبگان ایرانی شود. 

 وی افزود: افتخار داریم که رییس سازمان برنامه بودجه یکی از اعضای اصلی هیات امنای جهاددانشگاهی است و همیشه نقش حمایت کننده و تاثیر گذار در پیشبرد اهداف انقلاب و این نهاد انقلابی داشته است.

رییس جهاددانشگاهی تصریح کرد: امیدواریم امسال و سال‌های آینده جهاددانشگاهی بیش از پیش بدرخشد و در حل مسایل کشور و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.

گفتنی است، این نمایشگاه به مناسبت هفته دولت روز‌های ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ تا ۱۷ به میزبانی سازمان برنامه‌وبودجه کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر