صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
هاشمی تأکید کرد؛

ضرورت تعمیق آموزه‌های والای نهضت حسینی در جامعه

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: مجاهدت مستمر برای تعمیق آموزه‌های والای نهضت حسینی در جامعه و ترویج ارزش‌های والای اسلامی و اخلاقی ضروری است.
کد خبر : 801681

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بیرجند، سی و چهارمین نشست عادی کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در این نشست بر ضرورت توجه ویژه به فرهنگ عاشورا و پیام کربلا تأکید کرد و گفت: مجاهدت مستمر برای تعمیق آموزه‌های والای نهضت حسینی در جامعه و ترویج ارزش‌های والای اسلامی و اخلاقی ضروری است.

سیدحسن هاشمی در ادامه با اشاره به ابلاغ سند تحول و تعالی دانشگاه و آغاز دهه پنجم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این سند باید نصب‌العین همه فعالیت‌ها باشد و مکلف هستیم براساس سند کارکردگرا و مهم و با مجاهدت مستمر برای اعتلای هرچه بیشتر این مجموعه تلاش کنیم.

در سی و چهارمین نشست عادی کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی با استناد به بند‌های یک و هفت مصوبه شماره ۷۲۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور جلسه طرح شد و بودجه پیش‌بینی شده واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان برای سال مالی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ بررسی و به تصویب رسید.

انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر