صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۷ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

کربکندی: مورایس روی نیمکت سپاهان آرامش داشت/ تیم استقلال باید برای خط دفاعش چاره ای بیاندیشد 

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم سپاهان با استفاده از اشتباهات تیم استقلال توانست 3 امتیاز باارزش خارج از خانه به دست آورد. 
کد خبر : 801290


رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا درباره ارزیابی اش از بازی استقلال و سپاهان گفت: به نظرم 2 تیم بازی پایاپایی را انجام دادند و صحنه آن چنانی در بازی ندیدیم. البته  استقلال در نیمه اول بهتر بازی کرد اما تیم سپاهان از اشتباهات خط دفاعی حریف استفاده کرد و 2 گل به ثمر رساند.

او ادامه داد: تیم سپاهان بعد از زدن 2 گل تجمع دفاعی اش را بیشتر کرد و تیم استقلال راهی برای عبور از سد مدافعان حریف نداشت و آبی پوشان به  ارسال های بی هدف روی آوردند که 2 ساعت دیگر هم بازی طول می‌کشید، آنها نمی توانستند گل بزنند. سپاهانی ها حرفه ای دفاع کردند و در چند صحنه هم در ضد حمله خطرسازبودند و در نهایت 3 امتیاز ارزشمند در خارج از خانه به دست آوردند که در آینده به دردشان می خورد.

کربکندی افزود: تیم سپاهان آرامش بیشتری از تیم استقلال داشت و حتی مورایس سرمربی طلایی پوشان نسبت به سرمربی استقلال با آرامش در کنار زمین تیمش را هدایت می کرد.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: تیم استقلال با وجود اینکه 3 دفاعه بازی می کرد اما مدافعانش پراشتباه بودند و این تیم باید  برای خط دفاعش فکری کند چرا که در آینده از این نقطه ضعف ضربه خواهد خورد.

او درباره شکست رکورد شکست ناپذیری استقلال بعد از یکسال گفت: هر رکوردی شکستنی است و مادام العمر باقی نمی ماند. تیم استقلال فصل خوبی را در سال گذشته پشت سرگذاشت و قهرمان شد اما این تیم دراولین بازی خود در فصل جدید در خانه اش و بدون تماشاگران خود باخت و کار سختی در آینده دارد.

کربکندی درباره اینکه سپاهان خودش را به عنوان یک مدعی قهرمانی معرفی کرد، گفت: از اکنون نمی توانیم درباره قهرمان فصل جدید صحبت کنیم اما  سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد سرمایه گذاری و برنامه ریزی بهتری نسبت به مابقی تیم ها برای فصل جدید  کردند و پتانسیل این تیم ها بالاتر از تیم های دیگر برای قهرمانی است.

پیشکسوت فوتبال درباره بازی های هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: بردن تیم هوادار در اراک و برتری سپاهان برابر استقلال قهرمان فصل گذشته  در ورزشگاه آزادی  نتایج غیر قابل پیش بینی در هفته اول لیگ برتر فوتبال بود.

او درباره ارزیابی اش از بازی ذوب آهن و پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه تیم ها به شرایط ایده آل خود نرسیدند و بازیکنان جدید هنوز با یکدیگر هماهنگ نشدند، به نظرم خوب است که ذوب آهن در اولین بازی خود با پرسپولیس بازی می کند. اگر این تیم اصفهانی بتواند در خانه اش از حریف خود امتیاز بگیرد، روحیه بازیکنانش بالا می رود.  

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر