صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولین تصویر متیو مک‌کاناهی در نقش یک شورشی استقلال‌طلب آمریکایی منتشر شد

نخستین تصویر متیو مک‌کاناهی در فیلم تاریخی «کشور آزاد جونز» منتشر شد. او در این فیلم نقش یک شخصیت تاریخی را بر عهده دارد.
کد خبر : 7855

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، فیلم‌برداری «کشور آزاد جونز» (The Free State of Jones) با بازی متیو مک‌کاناهی در نقش اصلی در لوکیشن‌های جونز کانتی، میسی‌سی‌پی آغاز شده است. این فیلم را گَری راس سازنده «عطش مبارزه» و «سی‌بیسکویت» کارگردانی می‌کند.


هالیوود ریپورتر روز سه‌شنبه نخستین عکس از یک نمای فیلم تاریخی «کشور آزاد جونز» را منتشر کرد که متیو مک‌کاناهی بازیگر برنده جایزه اسکار 2014 برای «باشگاه مشتریان دالاس» در آن در نقش یکی از شخصیت‌های تاریخی جنگ‌های انفصال آمریکا به نام نیوتن نایت ظاهر شده است. نیوتن نایت ( 1922-1837) کشاورز و سرباز جنوبی طرفدار اتحاد جنوب بود که از میدان جنگ گریخت و سعی کرد در جونز کانتی میسی‌سی‌پی «کشور آزاد جونز» را تشکیل بدهد و اعلام استقلال کند.


کری راسل بازیگر «طلوع سیاره میمون‌ها»، ماهرشالا علی بازیگر مجموعه «عطش مبارزه» و سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» و گوگو مباتها-رائو، بازیگر انگلیسی آفریقای جنوبی/قفقازی تبار فیلم‌های «فراسوی چراغ‌ها» و «سر برآوردن ژوپیتر» از دیگر نقش‌آفرینان این فیلم هستند.


خانم مباتها-رائو در فیلم «کشور آزاد جونز» نقش یک برده به نام ریچل را بازی می‌کند که نیوتن نایت به او علاقه‌مند می‌شود و باعث می‌شود نایت رهبری شورشی علیه نیروهای کنفدراسیون را که در ایالات جنوبی آمریکا حامی برده‌داری بودند، بر عهده بگیرد.


«کشور آزاد جونز» قرار است درست یک سال بعد در تاریخ 11 مارس 2016 (20 اسفند 94) اکران بگیرد.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر