صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما تهرانسر

دانشکده فنی و حرفه ای سما تهرانسر از بین دارندگان دیپلم نظام قدیم و جدید هنرستان و دبیرستان در مقطع کاردانی پیوسته در رشته های کامپیوتر، معماری، حسابداری، نقشه کشی صنعتی، تاسیسات مکانیکی و نگهداری ماشین آلات صنعتی بدون آزمون دانشجو می ‌پذیرد.
کد خبر : 7701

به گزارش خبرنگار آنا، پیمان ابراهیمی با بیان این خبر درخصوص ثبت نام داوطلبان اظهار کرد: همه فارغ التحصیلان دارای مدرک دیپلم در تمامی رشته های نظری (ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی)، فنی و حرفه ای و کاردانش می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org و انتخاب لینک کاردانی پیوسته بدون آزمون نسبت به ثبت نام اقدام و پس از ثبت نام و دریافت رسید به دانشکده برای تکمیل فرایند ثبت نام مراجعه کنند.


وی افزود: همه دارندگان مدرک دیپلم در هر گرایش، می توانند رشته مورد نظر را بدون توجه به نوع و گرایش دیپلم خود انتخاب کنند. تمام داوطلبان و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دانشکده سما تهرانسر به نشانی http://www.tehransar-samacollege.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 44516189 تماس بگیرند.


ابراهیمی با توجه به امکانات تحصیلی مطلوب در زمینه آموزشی، پژوهشی دانشکده سما تهرانسر خاطرنشان کرد: این دانشکده با دارا بودن امکاناتی همچون مجموعه‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه، سایت‌های کامپیوتری و آمفی تئاتر و همچنین وجود اساتید مجرب دانشگاه را به محیط بسیار مناسبی برای تحصیل دانشجویان تبدیل کرده است.


رئیس دانشکده فنی و حرفه ای سما تهرانسر تاکید کرد: آموزشکده های فنی و حرفه ای سما مراکز وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی بوده که در رشته های مختلف فنی و حرفه ای عهده دار تربیت تکنسین (کاردان فنی)هستند؛ ضمن آنکه این دانشکده جهت رفاه حال شاغلین، کلاس های شاغلان را در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می کند.


دانشکده سما تهرانسر یکی از دانشکده های منطقه 8 سما بوده که فعالیت هایش زیر نظر سازمان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر