صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵

تخفیف 30 درصدی «انگشتری ژنرال ماسیاس» به دانشجویان

نمایش «انگشتری ژنرال ماسیاس» به کارگردانی مهدی پاشایی در روزهای اجرا به مخاطبان دانشجو تخفیف 30 درصدی می‌دهد.
کد خبر : 76810

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش «انگشتری ژنرال ماسیاس» که اجرای عمومی خود را از 20 فروردین ماه با حضور داریوش مودبیان نویسنده، پژوهشگر و کارگردان تئاتر ایران در تماشاخانه ارغنون آغاز کرده است در تمام روزهای اجرا بلیت‌های 30 درصد تخفیف‌دار به دانشجویان ارائه خواهد کرد.


این اقدام توسط گروه نمایش و برای حمایت از قشر دانشجو صورت گرفته است که در همین راستا دانشجویان کلیه رشته‌ها می‌توانند در تمام روزهای اجرا با ارائه کارت دانشجویی معتبر از تخفیف 30 درصدی بلیت این نمایش برخوردار شوند.


این اثر ماجرای ژنرال بلندپایه ارتش را روایت می‌کند که اسیر انقلابیون شده و قرار می‌شود به جای اعدام شدن با انقلابیون معامله کند. به این ترتیب دو نفر از انقلابیون که قصد کسب اطلاعاتی را دارند به منزل ژنرال ماسیاس رفته و با ارائه انگشتری از جانب وی از همسر ژنرال کمک می‌گیرند. راکوئل همسر ژنرال ماسیاس زنی به شدت آرمان‌گرا و طرفدار ارتش فدرال است و اعتقاداتی دارد که به خاطر آن جنگ و کشتار را مجاز می‌شمارد. از همین جا چالش بین این زن و انقلابیون آغاز می‌شود...


«انگشتری ژنرال ماسیاس» نوشته ژوزفینا نیگلی نویسنده مکزیکی معاصر است که از ۲۰ فروردین ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تماشاخانه ارغنون به صحنه رفته است. اجرای این اثر نمایشی با نقش‌آفرینی شیوا خسرو مهر، کوروش خزایی، مهدی زمین پرداز، هدیه خانیان، مهدی پاشایی تا 25 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر