صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

معلم فداکار قربانی کمبود امکانات درمانی شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: معلم فداکار به دلیل ریزش دیوار به شدت دچار جراحت شد که متاسفانه در مسیر انتقال به بیمارستان به دلیل ناهموار بودن مسیر و کمبود امکانات جان خود را از دست داد.
کد خبر : 75477

علیرضا نخعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا درباره جزییات مرگ معلم فداکار مدرسه شهید رحیمی روستای نوکجو از توابع روتک شهرستان خاش که با فداکاری جان سه دانش آموز را نجات داد، گفت: در مسیر رفت و آمد دانش آموزان دیوار مخروبه‌ای وجود داشت که مدیر مدرسه بارها به صاحب خانه تذکر ترمیم داده بود و وی را در جریان حوادث احتمالی گذاشته بود اما متاسفانه به دلیل وضعیت مالی ساکنان این روستا صاحبخانه قادر به ترمیم نبوده و طی چند روز اخیر به دلیل بارش باران این دیوار استحکام خود را از دست داده بود.


وی افزود: طی این حادثه دو تن از معلمان این مدرسه پس از اطمینان از ریزش دیوار خود را سریعا به سه دانش آموزی که در جوار دیوار بودند رساندند و آنها را از خطر نجات دادند اما متاسفانه در همان لحظه دیوار ریزش می‌کند و عبدالرئوف شهنوازی یکی از معلمان از ناحیه پا دچار شکستگی و حمیدرضا گنگوزهی به شدت دچار آسیب می‌شود.


نخعی ادامه داد: به کمک اهالی روستا این معلمان از آوار نجات می‌یابند و به بیمارستان منتقل می‌شوند که نزدیکترین مرکز درمانی تا روستا حدود 60 کیلومتر است اما متاسفانه به دلیل ناهموار بودن مسیر و نبود امکانات کافی مصدومان با تاخیر به بیمارستان می‌رسند و معلم شهنوازی در راه جان خود را از دست می‌دهد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، درباره وضعیت معلم دیگری که از ناحیه پا دچار آسیب شده بود، یادآور شد: خوشبختانه وضعیت جسمانی وی مناسب است تنها از ناحیه ساق پا دچار شکستگی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر