صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

بیش از 13 درصد دانش‌آموزان دیرآموزند

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، عنوان کرد: بیش از سیزده درصد از دانش‌آموز در کشور دیر آموز هستند و نمره هوشی آنها از حد معمول پایین‌تر است.
کد خبر : 72366

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مجید قدمی در گردهمایی روسا و مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش با توجه به میزان اهمیت عقلانیت در برنامه‌های آموزشی کشور، گفت: در آموزش و پرورش باید بر مبنای عقلانیت و تدبیر حرکت کرد، مسیر ساختن ایران آباد آموزش و پرورش است و محور تربیت، عقلانیت است.


رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، با بیان اینکه بیش از 13 درصد دانش آموزان دیرآموز هستند، یادآور شد: آموزش قبل از دبستان یعنی شخص از تولد تا دبستان می‌تواند تا 15 درصد نمره هوشی را ارتقا دهد و با این آموزش‌ها می‌توان دانش آموزان دیرآموز را به عادی تبدیل کرد.


قدمی عنوان کرد: رویکرد آموزش و پرورش استثنایی تلفیق دانش آموزان استثنایی با دانش آموزان عادی است.


رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، گفت: آموزش و پرورش یعنی آماده کردن فرد برای زندگی و صرفا سواد خواندن، نوشتن و حساب کردن مد نظر نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر