صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و بازاریابی در سما واحد رشت

کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و بازاریابی سما واحد رشت به‌ منظور تعامل با نهاد‌ها و سازمان‌ها و برای نقش موثر و مفید در فضای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی استان و شهرستان تشکیل شد.
کد خبر : 71425

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون سما واحد رشت در نخستین نشست این کمیته با بیان اینکه نقش اطلاع رسانی و تبلیغات بسیار تاثیرگذار و مهم است، اظهار کرد: «هر کسب و کار و فعالیتی با حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات در جریان است و ارتباط موثر با رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها می‌تواند نقش مهمی در توسعه همه جانبه سما داشته باشد.»


رحمت علی صابری حقایق با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباط مردم، سازمان و جایگاه دریافت و انعکاس عملکرد‌هاست، گفت: «سما واحد رشت منبع قوی برای کسب خبر در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی برای رسانه‌ها و آحاد مردم است.»


صابری ایجاد حسن تفاهم و حسن رابطه متقابل را وظیفه اصلی کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سما واحد رشت دانست و خاطرنشان کرد: «روابط عمومی وظیفه تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ در افکار عمومی را بر عهده دارد.»


وی ادامه داد: «اطلاع‌رسانی و تبلیغات به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر در حوزه بازاریابی است که دارای نقش اجتماعی است و بر منافع عموم مردم اثر می‌گذارد.»


ایجاد و مدیریت شبکه ارتباط بین بخش‌های مختلف هم درون‌سازمانی و هم برون‌سازمانی آن هم دوسویه بر اساس طرح اطلاع‌رسانی نظامند، تعامل سازنده و ارتباط موثر با شبکه‌های اطلاع رسانی از جمله صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مکتوب و سایر مجاری اطلاع‌رسانی، بهینه‌سازی پایگاه‌های اطلاع رسانی واحد‌های آموزشی سما با قابلیت چندرسانه‌ای و نظارت دقیق آن‌ها به گونه‌ای که خود یک رسانه باشد، تعریف و شناخت دقیق مخاطبین برای برقراری ارتباط با آنها و نظر سنجی افکار عمومی در راستای سیاست‌های کلی اطلاع رسانی سما واحد رشت از جمله اهدف تشکیل کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و بازاریابی سما واحد رشت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر