صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
رویدادهای دانشگاهی؛

کوتاه از واحدهای استهبان، سما اهواز و اسلامشهر

آموزشکده سما اسلامشهر به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان جدیدالورود با محیط دانشگاهی، اقدام به برگزاری جلسه توجیهی و معارفه دانشجویان کرد.
کد خبر : 69581

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاونت فرهنگی و دانشجویی سما اسلامشهر همزمان با آغاز ترم تحصیلی و ورود دانشجویان جدید به آموزشکده در راستای آشنایی دانشجویان با قوانین و مقررات و حوزه‌های مختلف آموزشکده اقدام به برپایی جلسه توجیهی کرد.


این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری، توجیه و تبیین آیین‌نامه‌های آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی و حضور پرشور دانشجویان ترم اولی رشته‌های مختلف آموزشکده سما اسلامشهر همراه بود.


در این جلسه که درسالن اجتماعات آموزشکده سما اسلامشهر برگزار شده بود، معاونان و کادر اجرایی با تبیین مقرارت آموزشی، مالی و موضوعات فرهنگی، شرح مختصری از فعالیت‌های حوزه خود بیان داشتند.


همچنین در بدو ورود دانشجویان جدیدالورود پوشه‌های حاوی سی دی و بروشورهای آشنایی با آموزشکده سما اسلامشهر داده شد و به دلیل همزمانی این جلسات با دهه اول فاطمیه (س) کانون عفاف و حجاب آموزشکده بسته‌های فرهنگی به دانشجویان خواهر و برادر اهدا کرد. قبل از آغاز جلسه نیز دفتر مشاوره و کانون‌های مختلف دانشجویی اقدام به تعامل و عضوگیری از دانشجویان جدیدالورود کردند.


در پایان این جلسه از تیم‌های بر‌تر جشنواره بزرگ مسابقات ورزشی و نفرات برگزیده مسابقات محفل انس با نهج البلاغه آموزشکده سما اسلامشهر تجلیل به عمل آمد و جوائز نفیسی اهد شد.


برگزاری کارگاه آموزشی در واحد استهبان


کارگاه آموزشی ورزش درمانی ویژه کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار شد.


این دوره آموزشی به منظور آشنایی کارکنان با محدوده حرکتی مفصل و اختلالات آن، اصول ورزش درمانی مقاومتی و تمرین عملی، اصول آئروبیک و ورزش‌های کششی به مدت16 ساعت معادل یک واحد درسی در سالن سمعی بصری ساختمان امام خمینی دانشگاه برگزار شد.


در این دوره مباحث و مطالبی همچون آسیب‌ها و بیماری‌های مفاصل، محدوده حرکتی مفاصل، ورزش‌های مقاومتی، کششی و مفصلی، اصول ورزش آئروبیک، ورزش اختصاصی عضلات مهم و تمرینات عملی از سوی شریف رضایی دانشجوی مقطع دکترا در رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی و از کارکنان واحد استهبان ارائه شد.


مدرس این کارگاه با توجه به اهمیت برگزاری این‌گونه دوره‌ها در سازمان‌ها و دانشگاه‌ها و مدارس در این‌باره گفت: «هیچ‌کس به طور کامل نمی‌داند که درد چگونه عمل می‌کند. در واقع اطلا عات زیادی در مورد درد شناخته شده است. درد واقعیتی است که در مغز احساس می‌شود. بخش صدمه دیده در بدن پایانه‌های عصبی دارد و برای هر یک از حواس، گیرنده‌های مختلف وجود دارد، که در هنگام آسیب، بافت صدمه دیده مواد شیمیایی‌‌ رها می‌کند که باعث می‌شود.»


برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود ورودی بهمن ۹۴ سما اهواز


جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما اهواز با حضور دانشجویان جدید برگزار شد.


دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز با خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید، فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت‌ ام‌ابیها را به حاضران تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: «بهترین الگو برای دختران ایرانی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (ص) است.»


مهرداد افشون با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اهمیت بالایی دارد، اظهار کرد: «همه پرسنل و دانشجویان سما اهواز همانند سایر اقشار جامعه در این انتخابات حضوری پرشور داشتند.»


در ادامه برنامه، همه معاونان و مدیران در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان شرکت کردند و به سوالات آنها جواب دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر