صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۳۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

بمب خداحافظی ستاره‌های فوتبال با اینستاگرام

«هواداران گرامی، ما بازیکنان استقلال و پرسپولیس تا زمانی که ادب و حفظ حرمت ها به فضای مجازی برنگردد؛ فعالیتی در این شبکه ها نخواهیم داشت.»این متن کوتاه ابتدای صفحه اینستاگرامی بنگر و طارمی از پرسپولیس و رحمتی و برهانی از استقلال نقش بسته، هر چند تا حالا سابقه داشته فوتبالیستی به دلیل فشار ناشی از توهین هواداران حریف و حتی خودی صفحه اش را ببندد، یا پست هایش را موقتاً پاک کند یا با ترفندی سعی کند مدتی در مرکز توجه نباشد اما این که بازیکنان دو تیم رقیب تهرانی در اقدامی هماهنگ این کار را انجام دهند موردی بی سابقه بود که انتظار می رود موجی ایجاد کند و چند نفر دیگر هم به آن ها بپیوندند.
کد خبر : 68802
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان، در مقاطع مختلف برای هر کدام از این بازیکنان اتفاقاتی افتاده بود، اما در شرایطی که چند وقتی بود اتفاق خیلی فراگیر و بدی (به جز واکنش یکسری از هواداران به شوخی رحمتی با بیرانوند) در این فضا نیفتاده بود به نظر می رسد ستاره های قرمز و آبی بنا به زخمی دیرین این تصمیم مشترک را گرفته اند تا بتوانند هواداران را به خویشتنداری و استفاده بهتر از شبکه های اجتماعی مجاب کنند.

اگر کمی به قبل برگردیم روزهایی را به خاطر می آوریم که هواداران فوتبال در کنار هم مراسم تشییع هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را در آزادی برگزار کردند، آن روزها بود که خیلی از آن ها به نتیجه رسیدند که فوتبال ارزش شکستن دل دیگران را ندارد و کری های فوتبالی نباید باعث شود اخلاق و انسانیت محو شود. اما هیجان نتایج و به صدر نزدیک شدن پرسپولیس، رفتارهای عجیب بعضی بازیکنان مثل تحقیر جایگاه تیم مقابل در جدول یا انتشار تصویر فتوشاپی از هواداران حریف با تغییر رنگ لباس ها و پرچم ها، نبود سعه صدر بین هواداران و... باعث شد دوباره التهاب به هواداران منتقل شود و برخی از آن ها حتی مهدی رحمتی را که هنوز روی بازوبندش عکس هادی نوروزی است را هم مورد لطف! قرار دهند.

حتی خواهش بازیکنان پرسپولیس هم برای رعایت حرمت ها پاسخگو نبود. ای کاش در کنار این تلنگر جدی، بقیه فوتبالیست ها هم حواسشان باشد کاری نکنند تا هواداران تحریک شوند. قهر از فضای مجازی باید آخرین راه حل باشد هر چند از جهاتی برای حفظ تمرکز فوتبالیست هم اتفاق خوبی است. و ای کاش هواداران هم فضای مجازی را که می تواند بستری برای نشر اتفاق های خوبی مثل دیوار مهربانی و... باشد به هر کلامی آلوده نکنند تا شاهد قهر بیشتر ستاره ها با این فضا نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر