صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

ساعت درس تربیت بدنی در متوسطه دوم 2 برابر می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: مجموع ساعت درس تربیت بدنی در نظام فعلی برای دانش آموزان متوسطه دوم سه ساعت است که با تغییر نظام آموزشی و تصمیمات شورای عالی آموزش و پرورش این سیاست تغییر یافت و مجموع ساعات این درس در سال تحصیلی آینده به 6 ساعت افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر : 68788

مهرزاد حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا با بیان اینکه ساعت درس تربیت بدنی در متوسطه دوم برای سال تحصیلی آینده دو برابر می‌شود، گفت: دانش آموزان پایه دهم هم اکنون دو ساعت و پایه یازدهم یک ساعت کلاس ورزش دارند که متاسفانه دانش آموزان پیش دانشگاهی از ساعت ورزش برخوردار نبودند که با تغییر نظام آموزشی و تصمیمات شورای عالی آموزش و پرورش این سیاست تغییر یافت و ساعت ورزش برای سال آینده در پایه یازدهم به دو ساعت افزایش یافت و برای پایه دوازدهم که جایگزین پیش دانشگاهی شده دو ساعت ورزش گنجانده شده است.


وی افزود: همچنین قرار است در سال تحصیلی آینده برای دانش آموزان پایه یازدهم کتابی با عنوان «انسان و محیط زیست» ارائه شود که برای آموزش آن دو ساعت درسی در نظر گرفته شده است.


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: هم چنین کتابی با عنوان «بهداشت و سلامت» به پایه دوازدهم افزوده خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر