صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
رئیس کمیسیون‌های انجمن‌های علمی کشور:

قوانین و سیاست‌هاى کلى کشور به محیط زیست و توسعه پایدار تاکید دارد

رئیس کمیسیون‌های انجمن های علمی کشور و مدیرعامل بانک پاسارگاد با تاکید بر توجه قوانین و سیاست‌هاى کلى کشور به محیط زیست و توسعه پایدار،گفت: اهمیت به این دو مقوله در بخش‌هاى مختلفى همچون اصل 50قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، سند چشم انداز کشور، برنامه ششم توسعه و نیز سیاست‌هاى محیط زیست که اخیرا تصویب و ابلاغ شده است، دیده مى‌شود.
کد خبر : 68742

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، دکتر مجید قاسمى در افتتاحیه بیست و یکمین دوره از همایش انجمن متخصصان محیط زیست ایران که در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، بهبود شاخص‌هاى حوزه های محیط زیست و توسعه پایدار را ضرورى ارزیابى کرد و افزود: در این راستا بانک پاسارگاد درصدد است با تکیه بر نیروى انسانى و باتوجه به نیازهاى کشور در جهت بانکدارى سبز گام بردارد و در خلق ارزش براى کارکنان و مشتریان خود موثر باشد.


وى از فعالیت هاى اجتماعى این بانک با هدف حفاظت از محیط زیست یاد کرد و اظهار داشت: برگزارى کارگاه‌هاى آموزشى ویژه کارکنان و مشتریان بانک و دقت در بهره بردارى از منابع از جمله فعالیت هاى بانک پاسارگاد در مسیر حفظ محیط زیست است. برنامه‌ها براساس ارزیابی اثرات زیست محیطی تنظیم شده و 25 درصد بهبود شاخص پایداری در محیط زیست درحال حاضر داریم.


وی با اشاره به اینکه میزان تراکنش‌های الکترونیکی بانک حدود 96 درصد است، ادامه داد: این آمار در استاندارد بین المللی بی نظیر است. سال 90 ما دو هزار و 700 برگ مصرفی کاغذ داشتیم اما با افزایش تراکنش ها سال 93 به دو هزار برگ رسیده است.


دکتر قاسمى از الکترونیکى شدن بخش وسیعى از تراکنش هاى این بانک در راستاى اهداف توسعه سبز خبر داد و تصریح کرد : اجتناب از ارائه تسهیلات و خدمات به صنایع آلاینده دیگر اقدامات بانک پاسارگاد براى حفظ و حراست از محیط زیست را تشکیل مى دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر