صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۲ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

کتاب رسانه‌های اجتماعی به زبان ساده روانه بازار شد

کتاب رسانه‌های اجتماعی به زبان ساده نوشته سیترز استرالیا رونمایی شد. 
کد خبر : 671042

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، کتاب رسانه‌های اجتماعی به زبان ساده نوشته سیترز استرالیا ترجمه حسن عمیدی با حضور جمعی از اساتید و دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور صبح امروز پنجم مرداد ماه ۱۴۰۱ رونمایی شد.


به گفته حسن عمیدی رسانه‌های اجتماعی با توجه به قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد از جمله اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی، تقویت گسترش ارتباطات میان افراد، قدرت همسوسازی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره نقش بسیار مهم و غیرقابل انکاری را در ابعاد مختلف ایفا می کنند.


وی هدف از ترجمه ی این کتاب را که در آن به جنبه ای از ظرفیت بی نظیر رسانه های اجتماعی پرداخته شده است، یادآوری کوچکی از این مهم می داند که نقش رسانه های اجتماعی را در جنبه های مختلف خصوصاً تجارت و کسب وکار در سطح داخلی و خارجی نادیده نگیریم.


کتاب «رسانه های اجتماعی به زبان ساده » در ۱۴۰ صفحه در قطع رقعی در اسفند ماه ۱۴۰۰ توسط انتشارات دیده بان فرتاک منتشر شده است.


گفتنی است؛ حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملّی یونسکو در ایران نیز مقدمه ای بر این کتاب نگاشته است.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر