صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در حاشیه «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» مطرح شد؛

امکان صادرات صنایع‌دستی با حمایت نهادهای مربوطه/ توزیع و فروش محصولات به بازاریابی نیاز دارد

یک کارشناس در حوزه صنایع‌دستی گفت: زمانی می‌توانیم به صادر شدن صنایع‌دستی فکر کنیم که ارگان‌ها یا نهادهای مربوطه حمایت کنند.
کد خبر : 670853

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا مستقر در محل برگزاری نمایشگاه «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران»، لیلا محمدی، مسئول غرفه مرکز نیکوکاری و کارآفرینی «نصرت» در حاشیه برگزاری «رویداد هم‌افزایی مدیریت ۱۴۰۱» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: سال ۱۳۹۸ از دبیری آموزش و پرورش سنندج بازنشسته شدم. با توجه به اینکه هجده سال در این منطقه کار کردم با مشکلات و کاستی‌های این استان به خوبی آشنا شدم. خیریه‌ای راه‌اندازی کردم با عنوان مرکز نیکوکاری «نصرت»، در کنار آن مرکز کارآفرینی هم ایجاد کردیم تا از توانمندی‌ها و هنرهای بانوان ایرانی بهره‌مند شویم.


وی درباره اینکه با چه دستاورد و محصولی در «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» شرکت کرده‌ است، اظهار کرد: با محصولاتی همچون گلیم‌بافی، فرش‌بافی حجمی، کار روی سفال و غیره در این رویداد شرکت کرده‌ایم. ما در مرکز نیکوکاری و کارآفرینی «نصرت» به آموزش گیوه‌بافی، پاپوش سنتی هم مشغول هستیم. این آموزش‌ها به صورت آنلاین نیز انجام می‌شوند. کارگاه خیاطی هم در این مرکز فعال است که در شاخه‌های هنری برای ۶۰ تا ۷۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده‌ایم. این مرکز تاکنون ۶۰۰ هنرجو در زمینه آموزش داشته‌ است.


محمدی درباره صادرات محصولات تولیدی خود به خارج از ایران، اظهار کرد: به فکر صادرات محصولات تولیدی خود هستیم. اما متاسفانه توزیع ما ضعیف است. زمانی می‌توانیم به صادر شدن محصولات خود فکر کنیم که ارگان‌ها یا نهادهای مربوطه از ما حمایت کنند. ما از کردستان در این نمایشگاه حاضر شدیم تا کسب‌وکار خودمان را نشان دهیم و بتوانیم در این مسیر پیشرفت کنیم.



وی درباره اینکه با چه مشکل و چالشی در مسیر کسب‌وکار خود مواجه است، خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل ما فروش است، برای فروش به بازاریابی و معرفی محصولاتمان نیاز داریم. اگر نهادهای مربوطه از کسب‌وکارهای جدید حمایت کنند، کار فروش برای ما تسهیل شده و فشار اقتصادی کمتر می‌شود.


مسئول غرفه مرکز نیکوکاری و کارآفرینی «نصرت» بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث دیده شدن و تعامل بهتر با دیگر همکاران مربوطه می‌شود، هم‌افزایی و استفاده از تجربیات دیگران بهترین فرصتی است که برگزارکنندگان این رویداد در اختیار ما قرار داده‌اند. در این رویداد توانستیم محصولات و دستاوردهای استان‌های دیگر را ببینیم و تولیدات خود را هم معرفی کنیم. این اولین تجربه رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران» بود، کم و کاستی‌هایی وجود داشت اما فرصت خیلی خوبی برای ما ایجاد شد.


انتهای پیام/۱۱۰/

انتهای پیام/

ارسال نظر