صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۵ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
معاون آموزشی وزارت بهداشت:

توسعه جامعه در گرو اصلاح شیوه آموزش کشور است

باقری‌فرد با بیان اینکه آموزش مهم‌ترین رکن دانشگاه است و دانشگاه بدون آموزش اعتبار ندارد، گفت: اگر جامعه‌ای می‌خواهد توسعه پیدا کند، ابتدا باید آموزش اصلاح شود.
کد خبر : 670281

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت بر ضرورت اصلاح ساختار مراکز مطالعات آموزشی تاکید کرد و گفت: با تمرکز به بخش دانشجویی این مرکز می‌توانیم به تعالی، عدالت و بهره‌وری در آموزش دست یابیم و پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.


وی ضمن بیان این مطلب، در مجمع عمومی کمیته مرکزی دانشجویی توسعه آموزش بیان کرد: آموزش مهم‌ترین رکن دانشگاه است و دانشگاه بدون آموزش اعتبار ندارد؛ در واقع اگر جامعه‌ای می‌خواهد توسعه یابد، ابتدا باید آموزش اصلاح شود و این، آموزش است که باعث توسعه پایدار می‌شود.


باقری‌فرد با اشاره به وجود مرکز مطالعات آموزشی (EDC) در دانشگاه‌ها، گفت: یکی از ارکان مهم این مرکز، دانشجویان هستند که با ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو در توسعه آموزش موثرند.


معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: مرکز مطالعات آموزشی( EDC) مغز متفکر آموزش است، درنتیجه باید علاوه‌بر اصلاح ساختار مراکز مطالعات آموزشی، به بخش دانشجویی نیز توجه ویژه شود تا بتوانیم با استفاده از این ظرفیت به تعالی، عدالت و بهره‌وری در آموزش دست یابیم و پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.


انتهای پیام/۱۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر