صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۹ - ۲۲ تير ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام عباسی:

هجمه دشمنان علیه حجاب تداوم سیاست‌ سرکوب‌گرایانه رضاخانی است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عنوان کرد: هجمه دشمنان علیه حجاب ادامه سیاست‌های سرکوب‌گرایانه رضاخانی است.
کد خبر : 668932

حجت‌الاسلام عبدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در لارستان با اشاره به سالروز سرکوب خونین قیام مردم مسلمان ایران علیه کشف حجاب رضاخانی گفت: ایران اسلامی مهد بزرگ مردان و زنانی است که از ۲۱ تیر ۱۳۱۴ تاکنون علیه استبداد و استعمار زمان خود ایستاده‌اند و هرگز تسلیم فشار و سیاست‌های دیروز و فریب دسیسه جدید امروز در شبکه‌ها و جریانات منحرف و معاند نخواهند شد.


وی اضافه کرد: عداوت و عناد با مردم مسلمان ایران از گذشته تاکنون وجود داشته و دارد و این حربه جدید دشمن که عفت و قداست زنان و دختران ایرانی را هدف گرفته، هیج‌گاه به نتیجه نخواهد رسید.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان متذکر شد: امروز شاهد رویش نسلی جدید از انقلاب اسلامی هستیم که با وجود سیاست‌ شبکه‌های خبرپراکنی دشمن، بیش از گذشته با دین و ایمان مأنوس بوده و پای نظام و دستاوردهای انقلاب ایستاده‌اند.


عباسی متذکر شد: هجمه‌هایی که امروز علیه حجاب با عنوان «حجاب اجباری» در شبکه‌های وهابی انگلیسی برنامه‌ریزی و انتشار داده می‌شود؛ ادامه سیاست‌های سرکوب‌گرایانه رضاخانی است که با ترفندی مدرن در راستای استعمار فکر و تخریب اندیشه‌های بیدار این نسل برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.


وی با بیان اینکه دشمن از کاستی‌ها و فشارهای اقتصادی در کشور به عنوان اهرمی در راستای پپیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند، گفت: آنچه سیاست‌های غرب و آمریکا را در سلطه بر این کشور ناکام گذاشته؛ بیداری مردم و نسل جدید انقلاب است و بدون تردید این حربه دشمن که درصدد تخریب بنیان خانواده و دور شدن از ارزش‌های فکری نسل جوان کشور در حال اجراست ناکام خواهد ماند.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در ادامه توضیح داد: حضور عالمانه دانشگاهیان و نخبگان علمی کشور در جهت‌گیرهای انقلابی نقش مؤثری در رویش اندیشه‌های ناب اسلامی و تفکر استعمارزدایی غربی در نسل جدید از انقلاب دارد که این مهم به‌عنوان مسئولیتی خطیر بر دوش دانشجویان و نخبگان کشور است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر