صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۷ - ۲۰ تير ۱۴۰۱

رستا چوب تولید و فروش جدیدترین نمونه های درب لابی چوبی

درب های لابی را امروزه می توان در انواع و اقسام مختلفی از بازار تهیه کرد. از درب های چوبی گرفته تا درب های ضد سرقت لابی که هرکدام کارکرد خاص خود را دارند.
کد خبر : 668638

به گزارش خبرگزاری آنا، یک ساختمان، فارغ از این که چه کاربردی دارد، نیازمند محلی برای استراحت و انتظار ارباب رجوع است. به همین دلیل است که از همان زمانی که ساختمان ها، شکل و شمایل مدرنی به خود گرفتند، بحث ساخت لابی نیز مطرح شد.


لابی محلی است که مراجعه کنندگان ساختمان، در آن به انتظار می نشینند. همچنین محل استقرار نگهبان ساختمان نیز هست. به همین دلیل موقعیتی استراتژیک در ساختار سازه دارد.


اما یکی از بخش های بسیار مهم لابی که اهمیت فراوانی هم دارد، درب لابی است.


درب های لابی را امروزه می توان در انواع و اقسام مختلفی از بازار تهیه کرد. از درب های چوبی گرفته تا درب های ضد سرقت لابی که هرکدام کارکرد خاص خود را دارند.


در این مطلب می خواهیم در مورد انواع درب های لابی صحبت کنیم و یکی از بهترین جاها برای خرید این درب را به شما معرفی کنیم. اگر این مطلب برایتان جالب است، حتما ما را تا انتها دنبال کنید.


انواع درب لابی


همان طور که اشاره کردیم، درب های لابی را می توان در انواع و اقسام زیادی از بازار تهیه کرد. گاهی مواقع تقسیم بندی درب های لابی بر اساس جنس و گاهی هم بر طبق کاربرد، صورت می گیرد.


در ادامه به برخی از مهم ترین درب های لابی موجود در بازار اشاره کرده ایم:


درب ضد سرقت برای لابی


یکی از انواع این درب ها، درب لابی ضدسرقت است که اتفاقا محبوبیت خیلی زیادی هم دارد. خودتان بهتر می دانید که امنیت یک ساختمان، از همان درب ورودی آن باید تامین باشد. این وظیفه بر عهده ی درب لابی است که به خوبی مراقبت از ساختمان را بر عهده داشته باشد.


اما چند نکته در مورد درب های ضد سرقت برای لابی وجود دارد که باید بدانید:



  • معمولا سایز این درب های ضد سرقت، از درب ضد سرقت عادی بزرگ تر است.

  • این درب ها، معمولا از چوب سنگین و با دوام ساخته می شوند تا مقاومت بیشتری در برابر نفوذ غیر مجاز داشته باشند.

  • جنس این درب ها باید به گونه ای باشد که عایق سازی صوتی و حرارتی نیز صورت بگیرد.

  • ابزار و یراق آلات درب های ضد سرقت لابی باید بسیار باکیفیت و مقاوم باشند(معمولا برند کاله ساخت کشور ترکیه، بهترین یراق آلاتی است که در کشور عرضه می شود)


درب های ضد سرقت لابی، اولین گام از حفظ امنیت ساختمان هستند و به همین دلیل، باید در خرید آن ها دقت زیادی به خرج داد.


درب لابی چوبی


زمانی که صحبت از درب های ساختمانی می شود، همه می دانیم که هیچ یک از متریال به کار رفته در ساخت درب، به اندازه ی چوب، زیبا و شیک نیست. به همین دلیل است که برای جاهای مختلف خانه از درب های چوبی استفاده می شود.


حال باید بدانید که متریال اصلی درب های لابی نیز چوب است اما گاهی با شیشه نیز ترکیب می شود که در این شرایط درب لابی چوبی شیشه خور به دست می آید. اما سوال اصلی این جاست که چرا این درب ها را با شیشه ترکیب می کنند؟


اولین دلیل این اقدام، به این خاطر است که ترکیب شیشه و چوب، ساختار بسیار زیبایی به همراه می آورد که منحصر به فرد است.


دومین دلیل این جاست که برای افراد داخل ساختمان، نمایی جزئی از بیرون سازه فراهم می آورد که بسیار مهم است. چرا که نگهبان می تواند رفت و آمد افراد در بیرون ساختمان را با دقت بیشتری رصد کند و به این ترتیب امنیت سازه را بیشتر کند.


البته باید در نظر داشته باشید که قیمت درب لابی چوبی چندان ارزان نیست. چرا که از چوب و یراق آلات باکیفیت برای ساخت آن استفاده شده است. اما به هرحال استفاده از آن کاملا به صرفه خواهد بود. چرا که:



  • درب لابی چوبی بسیار شیک و زیباست و چشم مراجعه کنندگان را خیره خواهد کرد.

  • درب لابی چوبی مقاومت خیلی خوبی در برابر رطوبت دارد(به دلیل استفاده از روکش های ضد آب)

  • درب لابی چوبی نمای سازه را درخشان تر می کند.



درب لابی فلزی


یکی دیگر از متریالی که برای ساخت درب لابی به کار می رود، فلزات مختلف است. حتما شما هم ساختمان هایی را دیده اید که درب ورودی آن ها از جنس فلز است و روی آن، طرح های فرفوژه ای کار شده است. شاید به نظر بیاید که درب لابی فلزی، زیبایی و شیک بودن درب چوبی را ندارد اما در عوض، مقاومت و استحکام خیلی زیادی دارد و از ورود غیرمجاز افراد غریبه، کاملا جلوگیری به عمل می آورد.


شاید به نظر بیاید که قیمت درب فلزی از درب های چوبی ارزان تر است، اما گاهی مواقع درب فلزی هم به خاطر طرح یا حجم فلز به کار رفته در آن، گران می شود.


درب های لابی ترک


همان طور که احتمالا می دانید، بهترین درب های لابی موجود در بازار، آن هایی هستند که ساخت کشور ترکیه می باشند. این درب ها کیفیت بسیار خوبی دارند و در انواع سایزها، قابل سفارش هستند.


به همین دلیل است که می توان با خیالی آسوده به آن ها اعتماد کرد و برای امنیت بیشتر ساختمان از آن ها استفاده کرد.


درب لابی چینی


یکی دیگر از درب های لابی محبوب در بازار، درب لابی چینی است که طبیعتا به اندازه ی درب های لابی ترک، کیفیت ندارند اما برای انتخاب های به صرفه و اقتصادی، مناسب می باشند. البته باید دقت داشته باشید که درب چینی مورد نظر، باید حداقلی از کیفیت را داشته باشد چرا که متاسفانه، خیلی از درب های چینی موجود در بازار، فقط جلوه ی زیبایی دارند و از لحاظ کاربرد، کاملا بی کیفیت می باشند.


درب لابی دو لنگه


نوع دیگری از درب های لابی، شکل و شمایلی متفاوت تر دارند و دارای دو لنگه می باشند. به همین دلیل است که هم عریض تر و بزرگ تر هستند و هم این که، نصب آن ها زمان بیشتری می گیرد.


اما زیبایی خیلی خوبی دارند و می توان برای ورود وسایل بزرگ به داخل ساختمان، از آن ها استفاده کرد. بیشتر مواقع برای این که امنیت این درب های لابی دو لنگه را افزایش دهند، آن را از نوع ضد سرقت می سازند. نوع ضد سرقت آن، از یک ورق فلزی ضد دیلم، در داخل ساختار خود استفاده می کند. علاوه بر این یراق آلات بسیار خوبی هم دارد که باعث افزایش ایمنی می شود.


درب های دو لنگه ضد سرقت برای لابی، قفل و کلید خیلی ایمنی دارند و عملا اجازه ی ورود غیرمجاز را نخواهند داد.



خرید جدیدترین درب لابی


بازار درب و پنجره های ساختمانی، بازای جذاب و سرگرم کننده است. مدل های جدید درب های ساختمانی، یکی بعد از دیگری به بازار عرضه می شوند و تلاش می کنند تمام سلایق را پوشش بدهند.


اما در این میان، فروشگاه رستاچوب، به یکی از پیشروترین فروشندگان درب های لابی تبدیل شده است چرا که به طور مداوم، سعی می کند که جدیدترین نمونه های درب لابی چوبی و فلزی و ...را برای شما تهیه کرده و عرضه نماید.


کیفیت و اصالت درب های ارائه شده در این وبسایت، کاملا قابل اطمینان است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این فروشگاه بزرگ مراجعه کنید. کارشناسان رستاچوب، همواره آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان می باشند.


انتهای پیام / ر

انتهای پیام/

برچسب ها: درب ضد سرقت
ارسال نظر