صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۱۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس مطرح کرد؛

کسب اعتبار علمی دانشگاه به شرط افزایش کیفیت آموزش

دبیر هیئت دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: افزایش کیفیت آموزش در کنار خدمات باکیفیت به دانشجویان، می‌تواند به اعتبار دانشگاه در مجامع علمی کشور بیفزاید.
کد خبر : 667708

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، محمدحسین رنجبر در دیدار با کارکنان حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با قدردانی از کارکنان حوزه آموزش گفت: تلاش ستودنی شما در پیشبرد اهداف، حرکت رو به رشد این دانشگاه را سرعت مضاعف می‌بخشد و آینده روشنی را برای توسعه جذب دانشجو پیش روی ما می‌گذارد.


وی احترام به ارباب رجوع و حسن انجام کار را از مهم‌ترین مصادیق اخلاقی در اسلام خواند و افزود: در آموزه‌های دینی ما و کتاب آسمانی قرآن کریم تأکید مکرر و فراوانی در راستای احترام بیان شده است که نمونه آن احترام به ارباب رجوع و انجام کار او به بهترین نحو ممکن است.


این عضو هیئت علمی دانشگاه افزود: افزایش کیفیت آموزش در کنار خدمات باکیفیت به دانشجویان، می‌تواند بر اعتبار این دانشگاه در مجامع علمی کشور بیفزاید و آن را به عنوان یک برند و الگوی آموزشی در جامعه مطرح کند؛ چراکه در حوزه تولید علم، پیشرو و در حوزه خدمتگزاری پیشتاز است.


رنجبر، دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاهی مردمی، محبوب و برخاسته از اراده مردم خواند و افزود: بدون شک دانشگاهی که بر اساس نیاز جامعه و اراده مردم پدید بیاید و در راه خدمتگزاری به مردم نیز از هیچ خواسته‌ای فروگذاری نکند، همواره محبوب و مورد وثوق مردم خواهد ماند.



دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با آرزوی موفقیت به همکاران دانشگاهی از آنان خواست تا با انجام بهینه کار و پاسخگویی به مطالبات دانشجویی درصدد روشنگری و انجام کار برآیند تا لطمه‌ای بر روند حسن اجرای کار وارد نشود.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس نیز با بیان چالش‌ها و نیازمندی‌های این حوزه گفت: تلاش همکاران ما در این حوزه ستودنی بوده و امید است بتوانیم میزان رضایت مندی دانشجویان را به بالاترین سطح ارتقا دهیم.


آتسا پارساپور افزود: حرکت رو به رشد دانشگاه و سیاست‌های جذب دانشجو برای ادامه فعالیت این دانشگاه کاملاً حیاتی و ضروری است و همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا برای رسیدن به اهداف کلان دانشگاه و ترسیم آینده‌ای روشن، بیش از پیش گام‌های استوار و محکمی برداریم.


در این دیدار و نشست، کارکنان حوزه آموزش به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و پیشنهاداتی در راستای انجام خدمات بهتر و به‌موقع برای بالابردن کیفیت کار و رسیدن به توسعه متوازن و همه جانبه عنوان کردند.


انتهای پیام/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر