صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۸ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نماینده جوان هلال‌احمر در نشست‌ ژنو

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به‌عنوان نماینده جوان هلال‌احمر کشور در نشست‌های مجمع عمومی فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال‌احمر در ژنو حضور یافت.
کد خبر : 665395

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بوکان، هادی احمدی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، نماینده و داوطلب هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تجربیات تیم‌های حمایت روانی و اجتماعی سحر و طرح یاس را با کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در میان گذاشت.


وی در این نشست اظهار کرد: تیم‌های حمایت‌های روانی سحر، جوانان آموزش‌دیده‌ای هستند که بازماندگان و داغداران در سانحه را مشاوره می‌دهند. این جوانان با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی به متأثرین کمک می‌کنند با مشکلات سانحه کنار آمده و آرام‌آرام به زندگی عادی و روزمره برگردند.


دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان درباره تجربه اجرای طرح یاس در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: این طرح جوانان را در زمینه کسب‌وکارهای جدید، طرح‌های فناورانه و کارآفرینی آماده می‌کند تا بدون وابستگی به دولت شغلی برای خود فراهم کنند.


به گزارش آنا، هادی احمدی از دانشجویان ارشد گروه زبان و دبیر کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر