صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

بهترین و موثرترین راهکار برای تبلیغات پیامکی

از گذشته تاکنون برای هر کسب و کاری از تبلیغات استفاده شده است و در واقع بدون وجود تبلیغات نمی توان کسب و کاری را موفق دانست چرا که اصلی ترین هدف از انجام تبلیغ بالا بردن میزان فروش و جذب مشتریان زیادتر می باشد که در نهایت منجر به افزایش سوددهی برای صاحبان کسب و کار خواهد شد.
کد خبر : 663353

به گزارش خبرگزاری آنا،از گذشته تاکنون برای هر کسب و کاری از تبلیغات استفاده شده است و در واقع بدون وجود تبلیغات نمی توان کسب و کاری را موفق دانست چرا که اصلی ترین هدف از انجام تبلیغ بالا بردن میزان فروش و جذب مشتریان زیادتر می باشد که در نهایت منجر به افزایش سوددهی برای صاحبان کسب و کار خواهد شد. زمانی که شخصی تصمیم به انجام تبلیغ می گیرد باید از شیوه های صحیح و اصولی تبلیغ استفاده کند تا بتواند بازخورد مثبت آن را مشاهده نماید. گاهی ممکن است شما هزینه‌های زیادی را بابت تبلیغ صرف کرده باشید اما نتیجه مثبتی که مدنظر داشته اید برای تان حاصل نشده است و اینجاست که باید تجزیه و تحلیل کنید که چرا نتوانسته تبلیغات صددرصدی موفق را داشته باشید؟


در هر دوره‌ای به شیوه خاصی تبلیغات انجام شده است مثلاً تبلیغات چاپی در گذشته بسیار رایج بود؛ به نوعی که افراد برای تبلیغ کسب و کارشان و فروش محصولاتشان آنها را بر روی کاغذ که به اصطلاح تراکت شناخته می‌شدند چاپ می نمودند و در سراسر شهر پخش می‌کردند و با این روش تبلیغ می توانستند کسب و کارشان را به افرادی که در نزدیکی شان هستند معرفی نمایند، اما توجه کنید که این روش تنها مختص به شهر خود یا شهرهای اطراف بود و امکان پخش تراکت به صورت کشوری تقریباً غیر ممکن بود. این روزها دیگر روش‌های قدیمی از بین رفته اند یا می‌توان گفت کم‌رنگ‌تر شده‌اند و روش های جدید جایگزین آنها شده چراکه امروزه عصر ارتباطات منجر به ایجاد تبلیغات هدفمند و اصولی شده است.


یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید تبلیغات بسیار مفیدی را تجربه کنید استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل است. اگر اطلاع خاصی از این موضوع ندارید و آگاهی کافی در خصوص بانک اطلاعاتی شماره موبایل ندارید حتما تا انتهای این مطلب را به دقت مطالعه کنید.




ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل


در گذشته وقتی از ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده میشد فقط می‌توانستیم به صورت انبوه پیامک های خود را ارسال کنیم یا یک منطقه خاص را برای پیامک در نظر بگیریم اما این روزها به واسطه بانک اطلاعاتی شماره موبایل می توان تنها پیامک تبلیغاتی را برای مشتریانی ارسال کرد که با کسب و کار ما در ارتباط هستند.


به بیانی ساده تر فرض کنید که شما در تولید مواد غذایی مشغول به فعالیت هستید پس برای تبلیغ محصولاتی که تولید کرده اید باید به فروشگاه ها و سوپرمارکت ها اطلاع رسانی کنید که به واسطه بانک اطلاعاتی شماره موبایل به راحتی برای شما امکان پذیر است. اگر از بانک اطلاعات مشاغل| بانک ۱۱۸ برای دریافت بانک اطلاعاتی شماره موبایل استفاده می کنید می توانید علاوه بر اینکه تبلیغات خودتان را به مشاغل مرتبط در سطح کشوری ارسال می‌کنید بلکه بانک مشاغل استان ها به صورت تفکیک شده هم در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل مزیت های متعددی برای تان خواهد داشت که می توان به استفاده نامحدود از منابع اطلاعاتی و افزایش تعامل بیشتر شما با مشتریان و همکاران تان اشاره کرد؛ البته شما با استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل می توانید بازاریابی هدفمند و دقیقی را انجام بدهید و در نهایت بازدهی بیشتری داشته باشید و به افزایش تعداد مشتریان خود کمک کنید و در کنار آن بازدهی بالا و تضمینی منجر به تمایل بیشتر افراد برای استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل گردیده است. قابلیت آمارگیری از فعالان کسب و کار هدف و رسیدن شما به موفقیت بیشتر نیز در این روش وجود دارد.



از کجا می توان برای دریافت بانک اطلاعاتی شماره موبایل معتبر اقدام کرد؟


سایت های متعددی در سطح اینترنت وجود دارند که ادعا می کنند بهترین بانک اطلاعاتی شماره موبایل را در اختیار شما قرار می دهند اما ما نباید به هر مرجعی اعتماد کنیم چرا که متاسفانه در برخی از بانک‌های اطلاعاتی شماره های صحیح قرار نگرفته است و در نهایت نتیجه مثبتی چندان قابل قبولی را به ما ارائه نخواهد داد.


بانک ۱۱۸ به عنوان یکی از بهترین مراجع اطلاعات مشاغل کشور محسوب می‌شود که در حوزه ارائه بانک اطلاعات مشاغل، بانک موبایل مشاغل و بانک مشاغل استان ها بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.


پکیج های جامعی که در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است شامل گارانتی کیفیت نیز می باشند و شما را مطمئن می کند پکیجی را که تهیه نموده اید توسط تیم حرفه ای بانک ۱۱۸ گردآوری شده است و شماره ها به صورت صحیح قرار دارند و در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید یا از ارسال تیکت استفاده نمایید.


با کلیک بر روی هر کدام از بانک‌های اطلاعاتی شما می توانید تاریخ آپدیت، نوع فایل، تعداد اطلاعات، پشتیبانی و بروزرسانی، مشخصات فایل و نحوه ارسال را مشاهده نمایید. فایل هایی که توسط بانک ۱۱۸ به شما ارائه می شود در قالب اکسل بوده و پس از پرداخت هزینه محدود و اندک به صورت آنی می‌توانید از طریق سرور سایت فایل را دانلود کنید. اگر به‌روزرسانی جدیدی برای پکیج خریداری شده شما ارائه گردد به واسطه پنل و ایمیل و اس ام اس به اطلاع شما خواهد رسید و به صورت رایگان برای به روزرسانی می توانید اقدام نمایید.




اصلی ترین عوامل موفقیت در ارسال اس ام اس تبلیغاتی


اگر این قسمت مطلب را مطالعه کرده باشید قطعا متوجه شده اید که تنها داشتن پنل اس ام اس برای ارسال تبلیغات نمی تواند ما را به موفقیت نزدیک می کند و باید حتماً برای تبلیغات پیامکی مخاطبان هدف را نشانه بگیریم تا تاثیر مثبت این روش را به خوبی مشاهده نماییم و مشتریان جدیدی را شناسایی کنیم و به حفظ مشتریان قدیمی نیز کمک کنیم.


در کنار اینکه شما باید از بانک اطلاعاتی شماره موبایل استفاده کنید و تبلیغات پیامکی تان را انجام بدهید به نکات دیگر هم دقت کنید. یکی از نکات مهمی که معمولاً نادیده گرفته می شود زمان ارسال پیامک میباشد. معمولاً افراد تبلیغات پیامکی را در ساعاتی از شبانه روز انجام می‌دهند که علاوه بر اینکه تاثیر گذار نیست بلکه می تواند منجر به آزار مخاطب شود مثلا ارسال پیامک از ساعت ۸ شب به بعد اصلا صحیح نیست.


در نوشتن متن پیامک خود حتماً از لحن محترمانه استفاده کنید و به میزان کاراکترهای پیام دقت نمایید؛ به نوشتن املای کلمات هم دقت کنید که به صورت صحیح باشد و از اشتباه بپرهیزید. متن های پیامک خود را به صورت فارسی و شمرده بنویسید و از طراحی متن به صورت لاتین پرهیز کنید. مختصر و مفید بودن متن پیامک میتواند تاثیر به خصوصی برای شما به همراه داشته باشد.


ارسال پیامک تبلیغاتی زمان تاثیر خاص خود را دارد که توسط پنل کاربری معتبری ارسال شود و از شماره هایی اپراتورهای رایج نباید برای ارسال پیام تبلیغاتی استفاده نمود. اگر در متن تبلیغاتی خود لینکی را قرار داده اید حتما دقت کنید که لینک به صورت صحیح باشد تا اگر مخاطب به اطلاعات بیشتر نیاز داشت بتواند با کلیک بر روی آن آگاهی بیشتری از کسب و کار شما به دست بیاورد.


انتهای پیام/۴۱۲۹/ر

انتهای پیام/

ارسال نظر