صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
با حضور قالیباف؛

کتاب «عصر امید» رونمایی شد

کتاب «عصر امید» با موضوع معرفی شرکت‌کنندگان فناور، پژوهشگر و ایده‌پرداز گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس این دانشگاه رونمایی شد.
کد خبر : 661724

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب «عصر امید» با موضوع گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) تهران با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس و مدیران این دانشگاه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.


رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری این دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای اشتغال‌آفرینی دانشجویان در چهلمین سالگرد راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی با معرفی گروه‌های پژوهشی و زیرساخت، ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناور و خلاق برنامه‌ریزی شده و اکنون (۸ تا ۱۱ خرداد) در حال برگزاری است.


کتاب عصر امید، حاوی اطلاعات و مشخصات ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق حاضر در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی بوده که در فایل پیوست خبر (اینجا) قابل مشاهده است.


انتهای پیام/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر