صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
برهمند مطرح کرد؛

تمرین مهارت همدلی و همیاری در نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان

معاون دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان را تمرین مهارت همدلی و همیاری آنان دانست.
کد خبر : 659695

علی برهمند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در همدان با تشریح جزئیاتی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان سما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: این دستاوردها برگرفته از فعالیت‌هایی است که به صورت مهارتی و دست‌ورزی علاوه بر آموزش‌های کتب درسی در مدارس با دانش‌آموزان کار شده است.



وی، هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان را ارائه دستاوردهای دانش‌آموزان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی عنوان و اضافه کرد: هدف دیگر از این نمایشگاه تشویق دانش‌آموزان به انجام کارها و فعالیت‌های گروهی به منظور افزایش مهارت همدلی و همیاری است.


معاون دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به بُعد تبلیغاتی این نمایشگاه یادآور شد: با برگزاری نمایشگاه دانش‌آموزان با فعالیت‌های سایر مدارس و مقاطع دیگر در زمینه‌های مختلف آشنا می‌شوند.


برهمند متذکر شد: نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان جنبه تبلیغاتی مدارس سما در سطح شهر و جذب دانش‌آموز بیشتر برای این مدارس را دارد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر