صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

برپایی نمایشگاه آثار مدرسان و دانشجویان رشته‌های نقاشی و طراحی فنی لباس در سما شیروان

معاون دانشگاه آزاد در سما شیروان گفت:‌ «همزمان با ایام دهه فجر، نمایشگاهی از آثار مدرسان، دانش‌آموزان، دانشجویان رشته‌های نقاشی و طراحی فنی لباس و کارگاه تخصصی طراحی دوخت مرکز، برای بازدید عموم در سالن همایش دانشکده برگزار شده و تا پایان دهه فجر برقرار است.»
کد خبر : 65065

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر قاسم کاظمی معرفی کردن کارآفرینی و پتانسیل ایجاد شده در دانش آموزان و دانشجویان مرکز به اولیا و همشهریان را، یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه آثار مدرسان و دانشجویان رشته‌های نقاشی و طراحی فنی لباس دانست.


وی اخذ قراردادهای تولید برای موسسات و ادارات از سوی «کارگاه دوخت سما» را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد .


بر اساس این بازخورد، استقبال چشمگیری بین مردم شهر و ادارات، صورت گرفته که از این باب نقطه مثبتی برای مرکز به شمار آمده است. استادان و دانشجویان دانشکده در رشته طراحی فنی لباس، طراحی‌هایی از لباس‌های مجلسی با ضایعات شیشه و فلز، فرم مدارس، روپوش‌های پرستاری، لباس‌های اجتماع بانوان، لباس‌های منزل و ورزشی را در این نمایشگاه در منظر دید عموم قرار داده‌اند.


چاپ پارچه و لباس، چاپ سیلک، فلوک، باتیک و چرم دست دوز (کیف زنانه، مردانه و کمربند) و دوخت‌های مانتو و روپوش‌های مختلف، از آثار استادان دانشکده و کارگاه دوخت مرکز، در این نمایشگاه است.


علاوه بر این مدرسان هنر مدارس واحد نیز، تابلوهایی با تکنیک‌های رنگ روغن، قیر و مل، مداد رنگی سبک رئالیسم، پاستل گچی سبک رئالیسم، آبرنگ، اکرلیک، پاستل گچی، زغال، جوهر و قلم فلزی در ابعاد مختلف جزء آثار این نمایشگاه قرار داده‌اند.


با بازدید مسئولان ارگان‌ها، ادارات و موسسات تولیدی مختلف شهر، کارکنان اداره آموزش و پرورش شهر و استان، اولیای مدارس و سایر افراد از این نمایشگاه، نسبت به فعالیت‌های متنوع و کارآفرین این مرکز ابراز رضایت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر