صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«کوپن» از جمعه در تئاتر شهر

نمایش «کوپن» نوشته سپیده خمسه‌نژاد و به کارگردانی سید جواد روشن از روز جمعه مورخ 16 بهمن ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.
کد خبر : 64977

به گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط عمومی گروه تئاتر یگانه، نمایش «کوپن» که بر اساس داستان «کارت» نوشته مارسل امه و توسط سپیده خمسه نژاد به رشته تحریر در آمده است قصه شهری را بیان می کند که به دلیل بروز مشکلات مختلف، زندگی در آنجا به شکل کوپنی در آمده است و نویسنده ای که فقط 5 روز در ماه حق زندگی دارد به این تصمیم معترض است و....


در این نمایش مسعود میرطاهری، مرضیه صدرایی، فهیمه امن زاده و خیام وقار کاشانی به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین سینا ییلاق بیگی در مقام طراح صحنه، الهام شعبانی؛ طراح لباس، محمد فرشته نژاد؛ آهنگساز و مهدی ذاکر حسینی؛ دستیار کارگردان این نمایش را همراهی می کنند.


این نمایش پیش از این در بخش چشم انداز سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفته است و در بخش مسابقه تازه های تئاتر ایران کاندید دریافت جایزه در بخش های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی بوده است. نمایش «کوپن» از 16 بهمن ماه هر روز به‌غیر از روزهای شنبه ساعت 17:30 به روی صحنه خواهد رفت.


همچنین پیش فروش بلیت این نمایش از امروز در سایت تیوال آغاز می‌شود و تنها برای اجرای افتتاحیه با 20 درصد تخفیف در خرید بلیت همراه خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر