صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمایت مدیر عامل خانه هنرمندان از برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی

با حمایت مجید رجبی معمار، مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، نمایش «پینوکیو» به کارگردانی شیما عرب در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 64811

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از گروه اجرایی، نمایش «پینوکیو» بر اساس طرحى از احسان عرفانى و نوشته فریبرز کریمى از قصه «پینوکیو» کارلوکولودى از 14 بهمن ماه اجرا می‌شود.


این نمایش به کارگردانى شیماعرب، در هفدهمین جشنواره بین‌المللى تئاتر دانشگاهى در اردیبهشت ٩٣ به اجرا در آمد و در ٦ بخش: کارگردانى، متن، طراحى صحنه، بازیگرى مرد، پوستر و موسیقى کاندید شد و تقدیر موسیقى را دریافت کرد.


این نمایش که به عنوان اثر برگزیده هفدهمین جشنواره بین‌المللى تئاتر دانشگاهى انتخاب شد با حمایت مجید رجبی معمار، مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، برای اجراى عموم در سالن استاد انتظامی معرفى شد.


این نمایش خوانشى جدید از داستان معروف «پینوکیو» نوشته کارلوکولودى است که با دغدغه امروز جامعه در فضایى فانتزى نگاهى متفاوت به مفهوم «دروغ» دارد.


بازیگران این نمایش مونا احمدی، ایون بنی طبا، متین بیات، مصطفی پوریوسف، سینا رستگاری، پریسا شاعرى، فریبرز کریمی، نگین کشفی، فریما کهنمویی هستند .


سارا اعظم پناه دستیارکارگردان، سارابیگدلى شاملو آهنگساز، نیما نصر طراح صحنه، نسرین خرمی طراح لباس، راضیه اسعدزاده طراح گریم، پرستو آریاکیا، رویا ناصرى طراح و ساخت عروسک،پرنازکریمى طراح پوستر و بروشور، نوید آغاز مدیر تبلیغات و فضای مجازی، امیر پارسائیان مهر به عنوان مدیر روابط عمومی دیگر عوامل این اثر هستند.



این نمایش طبق برنامه اعلام شده، از ١٤ تا ٣٠ بهمن، ساعت ۱۹:۳٠ در تماشاخانه‌ انتظامى خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر