صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۸ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
کیانی اعلام کرد؛

شناسایی 42 ایده در رویداد «ایده‌آرا» دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که ۴۲ ایده منتخب از سه واحد دانشگاهی یاسوج، گچساران و دهدشت توسط داوران منتخب استانی در رویداد «ایده‌آرا» شناسایی شدند.
کد خبر : 647469

محمدجواد کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در یاسوج با اعلام برگزاری  رویداد «ایده‌آرا» در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مجموع بیش از ۷۰ ایده رسیده به دبیرخانه رویداد ۴۲ ایده منتخب از سه واحد دانشگاهی یاسوج، گچساران و دهدشت توسط داوران منتخب استانی شناسایی شدند.




بیشتر بخوانید:


معرفی نفرات برتر رویداد «ایده‌آرا» بیوتکنولوژی و نانوبیوتکنولوژی




دبیر رویداد ملی گام دوم آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ایده‌های برتر در رقابت رویداد شتاب (استارت‌آپ ویکند) استان پس از داوری و غربالگری، ۱۵ ایده در قالب دو ایده از گچساران و یک ایده از دهدشت و هشت ایده از یاسوج به علاوه دو ایده از سوی دانش آموزان خلاق سمای یاسوج انتخاب شدند.


کیانی افزود: ایده‌های منتخب به تعداد ۱۵ مورد ۱۸ تا ۲۰ اسفند در قالب یک رویداد استارت آپ ویکند( شتاب) شرکت داده شدند و با هم به رقابت پرداختند. در این رویداد ابتدا، شرکت‌کنندگان در رویداد به توضیح و تبیین ایده‌های خود و پاسخ به سؤالات داوران و حاضران در جلسه پرداختند و از منتورهای تخصصی رویداد کمک گرفته و برای دفاع از ایده‌های خود آماده شدند. 


رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در پایان روز سوم رویداد و با بررسی و امتیاز هیئت داوران رویداد ایده‌های برتر به عنوان کسب و کارهای جدید( استارت آپ )انتخاب و معرفی شد.


به گزارش آنا از مجموع ۴۰ ایده منتخب دریافتی از واحدهای استان به دبیرخانه رویداد ملی گام دوم استان ۱۵ ایده به مرحله نهایی و حضور در رویداد شتاب راه‌یافته و در نهایت سه کسب و کار از هر واحد دانشگاهی در محورهای مرتبط، در مجموع ۹ (استارت آپ) و سه ایده به عنوان ایده و کسب و کار منتخب استان از نظر داوران رویداد تائید و پذیرفته شدند و جوایز نقدی به برندگان ایده‌های رتبه‌های اول تا سوم استانی و واحدی  تعلق خواهد گرفت.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر