صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«منو کجا می‌بری؟» بعد از جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور اکران می‌شود + تصاویر

فیلم سینمایی «منو کجا می‌بری؟» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی بعد از سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای کشور اکران می‌شود.
کد خبر : 64668

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «منو کجا می‌بری؟»، این فیلم سینمایی با نام قبلی «پایان خدمت» نخستین ساخته بلند حمید زرگرنژاد به نویسندگی بهروز افخمی است که به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی بعد از برگزاری سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر توسط شرکت پخش «امید فیلم» به مدیریت سیروس تسلیمی در سینماهای تهران و شهرستان‌های مختلف کشور روی پرده می‌رود.


«منو کجا می‌بری؟» فیلمی جاده‌ای محسوب می‌شود که مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر سربازی است که در روزهای پایانی خدمت سربازی خود درگیر اتفاقاتی می‌شود.


فیلم سینمایی «منو کجا می‌بری؟» در ابتدا با نام «پایان خدمت» در نخستین نمایش خود در بخش رقابتی «نگاه نو» (مسابقه فیلم‌های اول) در سی‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت و در بخش‌های بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگری مرد و همچنین بهترین فیلمبرداری کاندید دریافت جایزه بود که در نهایت توانست با بازی امیر جدیدی جایزه بهترین بازیگری مرد بخش «نگاه نو» این جشنواره را از آن خود کند.


این فیلم که توسط بخش بین‌الملل مؤسسه رسانه‌های تصویری کشور به مدیریت علی قاسمی در سطح جهان پخش بین‌المللی می‌شود، در نخستین حضور جهانی خود در بخش رقابتی ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد در کشور عراق و در ششمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن در کشور انگلستان به نمایش درآمد و در ادامه در روزهای 7 و 9 آذرماه امسال (28 و 30 نوامبر 2015) در شهر تورنتو در کشور کانادا نیز روی پرده رفت.


سعید راد، امیر جدیدی، هدی زین‌العابدینی، حسین سلیمانی، پیام احمدی‌نیا، رامین راستاد، محمد فیلی، علی اوسیوند، سعید داخ، فرهاد بشارتی و حسین توشه بازیگران این فیلم هستند.


همچنین حمید زرگرنژاد کارگردان، علیرضا جلالی و حمید آخوندی تهیه‌کنندگان، بهروز افخمی نویسنده فیلمنامه (بر اساس طرحی از حمید زرگرنژاد)، علی‌محمد قاسمی مدیر فیلمبرداری، محمد محمدی طراح صحنه و لباس، علیرضا بختیان مدیر تولید، مهری شیرازی طراح گریم، مستانه مهاجر تدوین، امین میرشکاری صدابردار، علی ابوالصدق صداگذار، امیر توسلی موسیقی، فرحناز خسروآبادی منشی صحنه، مژده مرادی عکاس و منصور جهانی مشاور رسانه‌ای این فیلم هستند.





انتهای پیام/

ارسال نظر