صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

درخواست نماینده پلدختر از وزیر نیرو برای تجدید نظر در قیمت آب شرب

نماینده مردم پلدختر انتخابات را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی دانست و گفت: حضور در این عرصه یک وظیفه و تکلیف برای تعیین سرنوشت و اداره غیرمستقیم کشورمان توسط مردم عزیز است.
کد خبر : 64661

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی اکبر کاییدی در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز -یکشنبه- مجلس با اشاره به موضوع نفوذ دشمن اظهار کرد: نفوذ آفت بزرگی است و هدف اصلی دشمن از نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مقابله با روح انقلابی‌گری اسلامی است که ملت پیروز اسلام هرگز فرصتی را برای تهدید و توطئه‌های دشمنان نخواهند داد.


وی در ادامه گفت: اصل شرکت در انتخابات و انتخاب درست با رأی به نامزدهای اصلح موضوع قابل اهمیت درماندگاری انقلاب است.


نماینده مردم پلدختر با اشاره به مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه‌اش، گفت: از وزیر نیرو می‌خواهم به مطالبه به حق مردم پلدختر با توجه به محرومیت و گرمسیری منطقه و گرانی هزینه برق نسبت به تعدیل هزینه برق شهرستان اقدام کنند. همچنین نسبت به هزینه سرسام‌آور آب‌های کشاورزی و آب شرب در منطقه پلدختر و لرستان تجدیدنظر کنند.


کاییدی در ادامه اظهار کرد: از وزیر جهاد کشاورزی با توجه به محرومیت استان لرستان می‌خواهم تسهیلات ارزان قیمت لازم جهت استفاده از صندوق توسعه ملی برای مقتضیان واحدهای دام و طیور را فراهم کنند زیرا درآمد بیشتر مردم استان پلدختر و لرستان از طریق دام و طیور است.


نماینده مردم پلدختر تصریح کرد: با توجه به ذخایر معادن حوزه‌ام از مدیر عامل بانک ملی و استاندار لرستان درخواست دارم نسبت به صنایع پایین دستی پتروشیمی در اسرع وقت اقدام کنند تا موجب اشتغال جوانان شود. همچنین از دولت می‌خواهم نسبت به وضعیت حقوقی و معیشتی بازنشستگان اقدام کند.


وی افزود: بیکاری، شرایط سخت رکود و تورم، مشکلات معیشتی را برای مردم به‌ویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام ایجاد کرده که باید به آن توجه شود. دولت نمی‌تواند مساله بیکاری و اشتغال جوانان را در دوران زودگذر جوانی حل کند ولی می‌تواند برای گذران این قشر پر انرژی فکری نو کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر