صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۴۵ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
یادداشت/ سیدجمال هادیان طبائی زواره؛

عصبانی باش و بزن زیر میز!

سیدجمال‌هادیان‌طبائی‌زواره طی یادداشتی درباره وجود خشم در جامعه، به عوامل و راهکارهای رفع این معضل پرداخت.
کد خبر : 645722

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
مهدی
10:28 - 1400/12/15
خوب سوابق تحصیلی و شغلی این آقا را ذکر میکردید تا ببینیم در تخصص ایشون هس یا نه؟
امیرحسن محمدپور
10:28 - 1400/12/15
سید جمال هادیان طبائی زواره، متولد ۱۳۵۱، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه و مولف، روزنامه‌نگار و ایده پرداز است.

شهرت او بیشتر به خاطر فعالیت‌های خلاقانه و ایده‌پردازی در حوزه روابط‌عمومی‌های فرهنگی است.



هادیان پیش از این به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران؛ مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ و مدیر تبلیغات فرهنگی و مشارکت‌های مردمی سازمان زیباسازی شهر تهران فعالیت داشته است.

او نویسنده است و مشهورترین کتابش در حوزه روابط عمومی، «آفرینش متن‌های کوتاه» است. هر چند کتاب‌های مشهوری در حوزه ادبیات و فرهنگ فولکلور نیز منتشر کرده است.

هادیان از اول خرداد ۹۶ تا کنون ریاست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را عهده دار است و در طول این مدت علاوه بر مدیریت اخبار و اطلاع رسانی در این وزارتخانه، طرح‌های ابتکاری چون «جشنواره کودک آنلاین»، «نشست‌های گفتمان سازی نقد و اندیشه»، «تدوین تاریخ شفاهی ارتباطات
امیرحسن محمدپور
10:28 - 1400/12/15
«تدوین تاریخ شفاهی ارتباطات در ایران» و «طراحی و اجرای هویت بصری وزارت ارتباطات» را مدیریت کرده است.