صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۴ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
فصاحت مطرح کرد؛

ارتباط مستقیم میادین میوه و تره‌بار با سفره مردم

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: با توجه به ارتباط مستقیم میادین و بازارهای میوه و تره‌بار با سفره مردم، تحولات این سازمان باید معطوف به خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان باشد.
کد خبر : 643212

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، ایوب فصاحت با اعلام اینکه نگاه سیستمی به سازمان باید به شکلی طراحی شود که با استفاده از انباشت و ذخیره تجربه به صورت سیستمی، زمینه را برای رشد و تربیت مدیران متخصص و کارآمد فراهم کنیم، اظهار کرد: سرمایه انسانی، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه هر مجموعه است و این سرمایه باید در خدمت رشد و تعالی سازمان به کار گرفته شود.


وی با اشاره به لزوم رعایت قانون به عنوان یک واجب شرعی و الزام قانونی، پویایی و انعطاف در سیستم را امری ضروری دانست و افزود: اگر چه تضادها و تفاوت‌ها نیز می‌توانند باعث پویایی و تحول در سازمان ‌شوند، اما برای رسیدن به اهداف و ماموریت‌های سازمانی و خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان، باید به سمت تعامل و تفاهم حداکثری با سایر بخش‌ها حرکت کنیم.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، اهمیت و نقش این سازمان در زنجیره تامین میوه و تره‌بار را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تهران به‌عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین بازار کشور را داراست و سازمان مدیریت میادین با بیش از ۲۶۰ میدان و بازار تحت پوشش، مهم‌ترین شبکه عرضه و توزیع مواد غذایی و محصولات کشاورزی پایتخت را در اختیار دارد و اقدامات این سازمان می‌تواند بر کل کشور تأثیر بگذارد.


انتهای پیام/۴۱۷۲/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر