صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۶ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
باقری:

دانشگاه آزاد اسلامی سرچشمه آموزش، پژوهش و فرهنگ است

سرپرست دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: امروز در بیشتر شهرها درخت تنومندی به نام دانشگاه آزاد اسلامی سرچشمه آموزش و پژوهش و فرهنگ در کشور است.
کد خبر : 643020

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، محمد باقری در مراسم تجلیل از تلاش‌های ۳۰ ساله سیدمحمود حسینی، کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اظهار کرد: امروز در بیشتر شهرها درخت تنومندی به نام دانشگاه آزاد اسلامی که به‌حق مولود انقلاب است، سرچشمه آموزش و پژوهش و فرهنگ در کشور است.




بیشتر بخوانید:


تلاش کارکنان در راستای رشد و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی




وی افزود: یکی از ثمرات و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی به‌کارگیری کارکنانی است که دغدغه آموزش عالی را در کشور داشته و در راستای رشد و تعالی آموزش عالی و تعلیم و تربیت دانشجویان تلاش کند.


سرپرست دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر با ظرفیت خود فارغ‌التحصیلانی به جامعه ارائه کرده که در مدیریت کشور نقش بسزایی داشته و خواهند داشت و قطعاً دانشجویان امروز دانشگاه آینده‌سازان فردای این کشور خواهند بود.


باقری بیان کرد: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همواره افرادی پرتلاش، خدوم، قانع و کاردان بودند که در راستای رشد و تعالی دانشگاه‌ تلاش زیادی را متحمل شدند و اکنون با ابلاغ سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی این نقش برای کارکنان بسیار پررنگ‌تر شده است.


وی یادآور شد: خدمت صادقانه در یک مجموعه فرهنگی، علمی و دانشگاهی باقیات‌الصالحاتی است که برای توشه آخرت خود قرار خواهیم داد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران هم بیان کرد: مراسم تجلیل از بازنشستگان رسمی بسیار نیکوست و باید برای همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی الگو شود.


فرهاد مصری‌نژاد متذکر شد: کارمندان مهم‌ترین دوران زندگی خود یعنی دوران جوانی را در خدمت دانشگاه بوده‌اند و دانشگاه در دوران رشد خود روزهای مختلفی را گذرانده و کارکنان هم تلاش زیادی را متحمل شده‌اند.



وحیدرضا صیرفیان هم در مراسم تجلیل از تلاش‌های ۳۰ ساله سیدمحمود حسینی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اظهار کرد: صداقت، درستی، پاکی و مسئولیت‌پذیری از خصوصیات و ویژگی‌های بارز سید محمود حسینی است و از امروز برگ جدیدی از زندگی وی آغاز می‌شود.




بیشتر بخوانید:


تجلیل از ۲۱ بازنشسته عضو هیئت علمی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی تبریز




وی اضافه کرد: خدمت کردن در سازمان‌ها و ارگان‌هایی که ارتباط مستقیمی با مردم دارند به‌خصوص محیط‌های علمی و دانشگاهی سبب برکت و اجر معنوی برای کارکنان خواهد بود.



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد افزود: کمک به دانشجویان و دانش‌آموزان در محیط علمی و دانشگاهی ارزش و اجر معنوی فراوانی دارد و می‌تواند منشأ خیر و سعادت برای افراد باشد.


سیدمحمود حسینی بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد هم با اشاره به سخنان حضرت علی علیه‌السلام در خطبه ۴۲ نهج‌البلاغه عنوان کرد: کارکنان باید وفاداری به دانشگاه را همواره مدنظر خود داشته باشند و در راستای رشد و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کنند.


در ادامه این مراسم با اهدای لوح یادبود از تلاش و خدمات سیدمحمود حسینی تجلیل شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر