صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۵ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

9 مورد برای افزایش فروش محصول در سال 2022

ثابت شده است که تبلیغات فیس بوک راهی بسیار کارآمد برای هدایت مشتریان بالقوه به وب سایت تجارت الکترونیک شماست. هنگام مشاهده یک محصول جالب یا یک پیشنهاد وسوسه انگیز در رسانه های اجتماعی، مردم اغلب به سایت مراجعه می کنند و خریدهای فوری انجام می دهند.
کد خبر : 638172


به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  ثابت شده است که تبلیغات فیس بوک راهی بسیار کارآمد برای هدایت مشتریان بالقوه به وب سایت تجارت الکترونیک شماست. هنگام مشاهده یک محصول جالب یا یک پیشنهاد وسوسه انگیز در رسانه های اجتماعی، مردم اغلب به سایت مراجعه می کنند و خریدهای فوری انجام می دهند.





با این حال، قبل از فشار دادن دکمه افزودن به سبد خرید، صفحه محصول تجارت الکترونیک شما را می بینند. و این جایی است که اگر صفحه خوب به نظر نرسد، می توانید به راحتی مشتریان خود را از دست بدهید!




چرا طراحی صفحه محصول تجارت الکترونیک مهم است؟


یک صفحه محصول "خوب" تنها به معنای "جذاب بصری" نیست. ناگفته نماند که صفحه محصول باید مرتب و منظم به نظر برسد. اما تفاوت‌های کوچک دیگری وجود دارد که می‌تواند بازدیدکننده را مجبور به خرید محصول کند یا علاقه خود را از دست بدهد و سایت را ترک کند. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:



  • پیشنهادات محصول مشابه برای فروش های بالا و فروش متقابل

  • فیلم های محصول

  • بهینه سازی صفحه برای ظاهر یکنواخت و رتبه بندی بهتر سئو

  • عناصر اثبات اجتماعی


یک صفحه محصول تجارت الکترونیک با طراحی مناسب به بازدیدکنندگان کمک می نماید، تا تصمیمات خرید خود را در یک لحظه اتخاذ نمایند. تجربه خریدی روان و دلپذیر را برای آنها فراهم می نماید، و آنها را تشویق می نماید، تا برای خریدهای بیشتر دیر مراجعه کنند. بنابراین، برنده شدن در طراحی صفحه تجارت الکترونیک می تواند نرخ تبدیل و همچنین اعداد کلی سود شما را افزایش دهد.


بیایید در مورد صفحات محصول سودآور با جزئیات بیشتر صحبت کنیم!


ما می خواهیم صفحه محصول یکی از فروشگاه های دارپ شیپینگ خود را که در فیس بوک تبلیغ کرده ایم، تجزیه و تحلیل نماییم. به اسکرین شات زیر نگاه کنید: همانطور که می بینید، تنها در 7 روز، این محصول 3813 دلار فروش داشت! مطمئناً بدون یک تبلیغ مناسب فیس بوک این اتفاق نمی افتاد، اما اگر یک صفحه محصول خوب نبود، نتایج آنقدر عالی نبود.


مرحله 1: محصول را در بخش پرفروش‌ها قرار دهید


همه محصولات در یک فروشگاه آنلاین بین دسته بندی ها توزیع می شوند. محصولی که ما تبلیغ کردیم در دسته لوازم جانبی تلفن قرار دارد، اما آن را در بخش پرفروش‌ترین‌ها نیز قرار دادیم. چرا؟ اول از همه، این حرکت معنای روانشناختی خاصی دارد: اگر کالایی را به عنوان یکی از محبوب ترین معاملات خود تبلیغ می نمایید، آن را با قرار دادن آن در دسته بندی مربوطه ثابت نمایید. علاوه بر این، اگر کاربری بر روی تبلیغ فیس بوک شما کلیک کند، در صفحه محصول فرود آید، اما سپس به دسته‌های دیگر برود، ممکن است به بازگرداندن آن آیتم در این دسته کمک نماید. حالا بیایید ببینیم صفحه محصول چگونه به نظر می رسد.


مرحله شماره 2: تصاویر محصول زیبا را بیابید


مردم 80 درصد اطلاعات را از طریق چشمان خود درک می نمایند. به همین دلیل است که محتوای بصری به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جلب توجه عمل می نماید. به یاد داشته باشید، پس از کلیک بر روی تبلیغ فیس بوک ما، کاربران به صفحه وارد می شوند. آنها علاقه مند هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها قطعاً قصد خرید دارند. ما هنوز باید آنها را متقاعد نماییم، که این کالا ارزشش را دارد. به همین دلیل، هنگام ایجاد این صفحه محصول تجارت الکترونیک، از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کردیم. این اولین چیزی است که مشتریان قرار است ببینند، بنابراین یک تصویر تار یا کم رنگ می تواند آنها را ناامید کرده و آنها را بترساند.


علاوه بر این، مطمئن شوید که عکس ها محصول را با جزئیات، از زوایای مختلف یا در حال استفاده نشان می دهند. یک ویدیو یا یک گیف حتی بهتر است. هنگام خرید آنلاین، مردم نمی توانند کالاها را لمس نمایند، به همین دلیل است که تصاویر باید این نقص را جبران نمایند.بنابراین، هنگام تصمیم گیری برای ارسال محصولات از AliExpress، همیشه به کیفیت تصاویر و ارزش اطلاعاتی آنها برای مشتری بالقوه توجه کافی داشته باشید. به هر حال، یک مورد مشابه در AliExpress می تواند توسط فروشگاه های مختلف فروخته شود، بنابراین می توانید تصاویر را از سایر فروشندگان کپی نمایید.



مرحله شماره 3: عنوان محصول را ویرایش نمایید


همانطور که می دانید، کالاهای AliExpress عناوین طولانی و گاهی گیج کننده دارند، به همین دلیل تغییر آنها به عناوین چشم نوازتر ضروری است. در این مورد، تیم آن را به یک عبارت ساده متشکل از چهار کلمه تغییر داد - " جذب مغناطیسی آیفون کیس". عناوین کوتاه و واضح بهترین کار را دارند زیرا مردم فوراً متوجه می شوند که به چه چیزی نگاه می کنند.


ما معمولاً از به کار بردن صفت‌های ارزیابی‌کننده مانند «شگفت‌انگیز»، «باحال»، «عالی» و غیره اجتناب می نماییم، زیرا اغلب به‌عنوان تشویق خود احساس می‌کنند و واقعاً چیزی را توصیف نمی نمایند. از سوی دیگر، اگر محصولی برای برانگیختن احساسات باشد، برخی از آنها می توانند واقعاً خوب عمل کنند. به این آیتم نگاهی بیندازید. کلمه "در آغوش گرفتن" معنای توصیفی مشخصی دارد، اما درجاتی از ارزیابی نیز وجود دارد، که خوب است زیرا ... فقط به این عزیز نگاه کنید! ?


مرحله شماره 4: روی دکمه افزودن به سبد خرید کار کنید


دکمه افزودن به سبد خرید یکی از مهمترین عناصر هر صفحه محصول تجارت الکترونیک است زیرا به عنوان یک فراخوان عمل می نماید. به همین دلیل باید بزرگ و به وضوح قابل مشاهده باشد. همانطور که می بینید، ما آن را به اندازه کافی بزرگ نمودیم. علاوه بر این، رنگ دکمه با پالت عمومی سایت متفاوت است که آن را متمایزتر می نماید. برای خریداران آنلاین غیرمعمول نیست که وب‌سایت‌ها را تنها به این دلیل که در نگاه اول نمی‌توانند دکمه افزودن به سبد خرید را بیابند، خالی می‌گذارند. آنها به سرعت تحریک می شوند، علاقه خود را از دست می دهند و تنها در چند ثانیه صفحه محصول را ترک می نمایند.


مرحله شماره 5: تخفیف های تکراری را در صفحه محصول تجارت الکترونیک خود تکرار نمایید


در طول کمپین تبلیغاتی تیم ما این محصول را با 50 درصد تخفیف عرضه نمود. اغلب اوقات، این فرصت برای صرفه جویی در پول است که باعث می شود افراد روی یک تبلیغ کلیک نمایند. اگرچه بسیاری از آنها می دانند که تخفیفی وجود دارد، یادآوری آن هرگز ضرری ندارد. علاوه بر این، در صفحه محصول ما، مشتریان می توانند قیمت قبلی و میزان صرفه جویی را مشاهده نمایند.


مرحله شماره 6: مشخصات محصول را فهرست نمایید


برخی از افراد ممکن است بخواهند قبل از تصمیم گیری در مورد یک محصول اطلاعات بیشتری کسب نمایند، بنابراین برای دیدن اطلاعات دقیق به پایین صفحه بروید. نوع اطلاعاتی که در اینجا قرار می دهید به نوع محصول بستگی دارد. به عنوان مثال، لباس ها نیاز به جدول اندازه دارند. برخی از کالاهای الکترونیکی به جزئیاتی مانند ولتاژ، ظرفیت حافظه و غیره نیاز دارند. در مورد ما، ما تصمیم گرفتیم مشخصات محصول را نشان ندهیم زیرا واقعا چیزهای زیادی برای نشان دادن وجود ندارد. درعوض، فهرستی از مزایایی که مشتریان هنگام خرید آن به دست می‌آورند تهیه نمودیم.


مرحله شماره 7: توضیحات محصول را بنویسید


هنگام توصیف یک محصول، می خواهید تمام مزایایی که مشتریان می توانند دریافت نمایند، را ذکر نمایید. در صفحه ما، این کار را با گفتن اینکه چگونه این محصول خاص می تواند یک مشکل خاص را حل نماید، این کار را انجام دادیم. همچنین ایده خوبی است که سوالات و تردیدهای احتمالی را پیش بینی نمایید. هنگام نوشتن توضیحات، تیم عکس‌های بزرگ را با تکه‌های متن کوتاه ترکیب نماید.


همانطور که به یاد دارید، اکثر بازدیدکنندگان سایت که از تبلیغات فیس بوک ما می آیند به تازگی علاقه مند شده اند و نمی خواهند پاراگراف های طولانی را بخوانند. در عوض، آن‌ها می‌خواهند عکس‌های محصول و توضیحات کوتاه در مورد آن را ببینند. همانطور که قبلاً اشاره نمودم، انواع خاصی از محصولات می‌توانند از ویدیوها یا فایل‌های گیف سود زیادی ببرند، زیرا از این طریق بازدیدکنندگان بهتر می‌توانند نحوه عملکرد آن مورد را ببینند. بنابراین، در صورت امکان، آنها را در بالای توضیحات قرار دهید. در نهایت، مطمئن شدیم که توضیحات در دستگاه‌های تلفن همراه خوب به نظر می‌رسد، زیرا بیشتر خریدها از آن‌ها انجام می‌شود.


مرحله شماره 8: بررسی های مشتریان را بررسی نمایید


پس از توضیحات، مشتریان می توانند نظرات خریداران قبلی و امتیاز کلی محصول را مشاهده نمایند. توجه داشته باشید که همه بررسی های وارد شده دارای 5 شروع نیستند زیرا هیچ کس این را باور نمی کند. بنابراین، تعدادی از بررسی های 4 یا حتی 3 ستاره مشتریان بالقوه را متقاعد می نماید، که این موارد کم و بیش قابل اعتماد هستند. فقط مطمئن شوید که چنین نظراتی خود محصول را مورد انتقاد قرار نمی‌دهند، بلکه به ناراحتی‌های جزئی و بی‌اهمیت اشاره می نمایند.


همچنین، تا حد امکان نظرات خود را با عکس‌های ساخته شده توسط مشتری وارد نمایید، زیرا کیفیت واقعی کالا را به بازدیدکنندگان سایت نشان می‌دهد. اگر در سراسر جهان ارسال می نمایید، سعی نمایید نظرات افرادی را از ایالات متحده و کشورهای اروپایی وارد نمایید، زیرا مشتریان بیشتر به نظرات آنها اعتماد دارند. اگر نمی توانید نظرات مناسبی را در AliExpress پیدا کنید، از آمازون دیدن نمایید. فروشندگان آن اغلب همان کالاها را مجدداً می فروشند و خریداران در مورد نظر دادن در آنجا بسیار فعال هستند. همچنین، به غلط املایی و اشتباه اهمیتی ندهید: آنها باعث می شوند مرورها طبیعی تر به نظر برسند.


مرحله شماره 9: سرعت صفحه محصول تجارت الکترونیک خود را بررسی نمایید



وقتی شخصی روی یک تبلیغ کلیک می نماید، انتظار دارد به سرعت صفحه را بررسی نماید. اما اگر بارگیری بیش از حد طول بکشد، آنها را ترک خواهند کرد. بنابراین سرعت صفحه نقش بسیار مهمی در تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار دارد. برای ارائه سرعت کافی، مطمئن شوید که تمام تصاویر موجود در صفحه را فشرده نمایید. حجم صفحه نباید بیشتر از 2-2.5 مگابایت باشد. نتیجه ما 1.72 مگابایت بود.


با استفاده از سرویس هایی مانند GTmetrix می توانید نتیجه را بررسی نمایید. خدمات دیگری مانند وزن صفحه می تواند به شما در بهینه سازی صفحات کمک نماید. تصاویر معمولا سنگین ترین نوع داده ها هستند. وزن صفحه صفحه شما را تجزیه و تحلیل می نماید، و به شما می گوید کدام تصاویر نیاز به بهینه سازی دارند. این خدمات همان چیزی است که تیم ما استفاده می نماید.


هر یک از این مراحل صفحه محصول ما را بهبود می بخشد، تا مشتریان بالقوه را به یادگیری بیشتر در مورد کالا و متقاعد نمودن سریع آن‌ها مبنی بر ارزش خرید آن متقاعد نماید. مطمئناً یک صفحه محصول به تنهایی نمی تواند درآمد زیادی کسب نماید. اما اگر می خواهید تبلیغات خود را کارآمدتر نمایید، بهینه سازی آن کاملا ضروری می باشد. همچنین می توانید اطلاعات بیشتر در این زمینه را در وب سایت روبیکسو مشاهده نمایید



انتهای پیام/ ر





انتهای پیام/

برچسب ها: تبلیغات کسب و کار
ارسال نظر