صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

برگزاری کلاس برجام در مدارس شهر تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، گفت: باید کلاس‌هایی را تحت عنوان «کلاس برجام» برای دانش آموزان برگزار کنیم تا آنها با ابعاد این برگ زرین جمهوری اسلامی ایران آشنا شوند.
کد خبر : 62468

به گزارش گروه اجتماعی آنا، اسفندیار چهاربند در آئین افتتاحیه طرح بزرگ سیره عملی حضرت امام خمینی (ره) که صبح امروز 29 دی ماه در سالن همایش معلم اداره کل آموزش و پرورش منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: ما باید عمق موفقیت در برجام و مذاکرات را به دانش آموزان بشناسانیم و به آنها بگوییم که با نقشه‌ای حساب شده و طی 30 ماه توانستیم کودتای جهانی را خنثی کنیم بنابراین باید یک کلاس برجام در تمام مدارس تشکیل شود و وقتی را اختصاص دهیم تا به دانش آموزان بگوییم که چه اتفاقی افتاد که این توطئه بین المللی از هم فرو پاشید.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ادامه داد: اتفاقی که در 26 دی ماه سال 94 افتاد در تاریخ ایران بزرگتر از ملی شدن صنعت نفت است که باید همه آثار و تبعات آن در نظام تعلیم و تربیت در کلاس برجام به عنوان برگ زرینی در دوره حیات جمهوری اسلامی ایران بازگو شود.


وی گفت: به همین مناسبت به کند و کاو سیره عملی امام خمینی (ره) می‌پردازیم که در عرصه بین الملل توانستند با سربلندی نام ایران را مطرح کنند به راستی که سیره عملی ایشان، سبک زندگی اسلامی ایرانی است و در تمام محورها قطعات پازل این سبک زندگی اسلامی ایرانی است.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، اضافه کرد: مشاوران و معلمان در این طرح باید جهت تحقق سبک زندگی اسلامی ایرانی در عرصه سیاسی اجتماعی، فرهنگی، زیباشناختی و هنری نمود پیدا کنند و باید جامعه بداند که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در عرصه زیبا شناختی و هنری علاوه بر اینکه وجهه سیاسی و اجتماعی ایشان بارزتر بود چه نگرشی داشتند.


وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) نمونه بارز عدالت، اخلاق و انصاف بودند که باید همه اینها برای دانش آموزان ما تفسیر شود تا با موازین اسلامی و آموزه های تشیع آشنا شوند زیرا حضرت امام خمینی ره اسوه ترویج چنین رویکردی بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر