صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۱ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰
در پی حضور رئیس قوه عدلیه صورت گرفت؛

ابراز خرسندی مراجعه‌کنندگان دادگستری شهرری از سرعت پاسخگویی به تقاضاها

بعد از حضور سرزده رئیس قوه قضائیه در دادگستری شهرری، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاها با سرعت بیشتری درحال انجام است که موجب خرسندی مردم شده است.
کد خبر : 619702

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، در ادامه بازدیدهای میدانی رئیس دستگاه قضا از مجتمع‌های قضائی به منظور ارزیابی عملکرد و گفتگوی چهره‌به‌چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان واحدهای قضائی، ۱۵ آبان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مدت ۴ ساعت از دادسرا و دادگستری شهر ری به صورت سرزده بازدید کرد.


در جریان این بازدید، یک تیم ویژه از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه در دادسرا و دادگستری شهر ری حضور یافت و خواسته‌ها و نامه‌های مردمی را جهت بررسی و پیگیری بیشتر، جمع‌آوری کرد و اتفاق جالب در این زمینه تعیین تکلیف همه تقاضا تا پایان روز بازدید بود.


این تیم ویژه با استقرار یک صندوق در ابتدای دادسرا و دادگستری شهرری درخواست‌ها و تقاضاهای مردمی را جمع آوری و کاغذ و قلم نیز در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌داد.


به گفته علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در جریان این بازدید، ۳۵ نفر به صورت مستقیم و بدون واسطه با رئیس قوه قضاییه دیدار و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن استماع اظهارات آن‌ها، دستورات لازم را صادر نمود.


وی ادامه داد: برای پیگیری خواسته مراجعه کنندگان تا حصول نتیجه؛ شماره تلفن‌های دریافت شد و همان روز با افراد تماس گرفته و برای ادامه روند بررسی درخواست ایشان همگی برای ملاقات دعوت شدند. متقاضیان هم از سرعت عمل و اینکه در همان روز بازدید به درخواست‌هایشان رسیدگی شده و پاسخی دریافت کردند، ابراز خرسندی نمودند.


مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین ۱۵۳ درخواست کتبی نیز جمع آوری شد که از سوی مرکز ارتباطات مردمی بررسی گردید.


رفاهی یادآور شد: همه درخواست‌های کتبی نیز در همان روز بررسی و کارشناسی شد و روز گذشته نامه‌های مربوط به مراجع ذیربط ارسال و گزارش تکمیلی آن به رئیس قوه قضاییه واصل می‌شود.


این مقام قضائی خاطرنشان کرد: یک ماه پس از دریافت پاسخ نامه‌ها، آسیب شناسی درخواست‌ها انجام و نتیجه کار به ریاست دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری استان تهران ارسال خواهد شد.


انتهای پیام/۴۱۷۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر