صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۲۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۰
آنا گزارش می‌دهد؛

پرداخت حقوق دانشجویان دکتری به کجا رسید؟

دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی باید با توجه به مشکلات جامعه و تقاضای صنایعی که برای حل مسئله به دانشگاه مراجعه می‌کنند، پذیرش شونددانشجویان دکتری با توجه اینکه تمام زمان خود را برای انجام تحقیقات علمی اختصاص می‌دهند، نیازمند دریافت حق پژوهانه و کمک مالی از سوی دولت هستند.
کد خبر : 610174

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
خسته
00:35 - 1400/09/04
سلام . ممنون میشم اگر در رابطه با حقوق دانشجویان روزانه دکتری پیگیری کنید.. واقعا این روزهای سخت و پرفشار نمیزاره به خوبی تمرکز کنیم. همین مساله اگر اجرا بشه ممکنه یکم از بار مشکلات برداشته بشه. ممنون میشیم که صدای ما دانشجویان دکتری باشید.
یاسر
17:16 - 1400/08/30
سلام و عرض ادب خیلی ممنونم که موضوع مربوط به حقوق دانشجویان دکتری روزانه رو پیگیری نمودید. بنده هم جزو دانشجویان دکتری وزارت علوم هستم و متاسفانه علارغم تصویب بودجه برای این امر هیچ اقدامی نمی کنند. حقوق ناچیزی که بسیار می تواند کمک حال و انگیزه دهنده باشد تا بتوانیم این مسیر بسیار سخت و طاقت فرسا رو پشت سر بگذاریم.
بنده و دوستانم به طور مداوم خبرگزاری شما رو پیگیری میکینیم ببینیم آپدیتی صورت گرفته یا نه. ممنون میشیم اگر خبرنگار شما که رابط بین صدای دانشجو و مسئولین بی دغدغه هست مجدد گزارش از روند این موضوع تهیه نماید. خیلی ممنونم از شما و آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و همکارانتان دارم.